اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

دیدار وزیر اطلاعات با خانواده شهید نوروزی/ خطیب: کرمانشاه خط مقدم صیانت از کیان انقلاب اسلامی است

وزیر اطلاعات در سفر یک روزه خود به استان کرمانشاه، با خانواده شهید مهدی نوروزی دیدار و گفت و گو کرد.

دیدار وزیر اطلاعات با خانواده شهید نوروزی/ خطیب: کرمانشاه خط مقدم صیانت از کیان انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل خطیب با حضور در بیت شهید نوروزی با خانواده این شهید، دیدار و گفت و گو کرد.

وی در این دیدار اظهار داشت: این سرزمین به برکت پرچم اسلام، انقلاب و شهدا همواره استوار است و توطئه های دشمنان نمی‌تواند به آن گزندی وارد کند.

وزیر اطلاعات در ادامه سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی را فرمانده خط مقدم مبارزه با تروریست دانست و گفت: ایران اسلامی با قاطعیت و توانمندی نیرو‌های مسلح از امنیت خود دفاع خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: دشمن باید بداند با گذشت ۴۴ سال از عمر پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توطئه‌های مختلف آنان نه تنها راه به جایی نبرده بلکه زمینه‌ی گسترش و پیشرفت ایران اسلامی را در منطقه و جهان فراهم کرده است.

 

حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل خطیب در ادامه استان کرمانشاه را خط مقدم صیانت از کیان انقلاب اسلامی دانست و گفت: این استان در حواث مختلف همچون توطئه‌های تجزیه طلبی، جنگ ۸ ساله و دفاع از حریم اهل بیت سینه سپر کرده و گواه این موضوع تقدیم شهدای گرانقدر [همچون شهید نوروزی] است.

وزیر اطلاعات حفظ انقلاب و نظام اسلامی را در سایه استقامت، جهاد پرتلاش و مبارزه خستگی ناپذیر دانست و گفت: مرور خاطرات دوران دفاع مقدس و جانفشانی مدافعان حرم، حرکتی در راستای حفظ ارزش های مقدس این دوران و انتقال آن به نسل جدید است که باید تداوم یابد.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول