اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اجرای ۵۶۰۰ فعالیت سپاه و بسیج به مناسبت دهه فجر در سمنان

جانشین سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به تدارک ۱۰۰ محور برنامه شاخص به مناسبت دهه فجر امسال گفت: در این ایام پنج هزار و ۶۰۰ فعالیت فرهنگی، اجتماعی و خدمات‌رسانی در این استان اجرا می‌شود.

اجرای ۵۶۰۰ فعالیت سپاه و بسیج به مناسبت دهه فجر در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سردار منصور شوقانی، جانشین سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بعدازظهر امروز در نشست خبری تشریح برنامه‌های دهه فجر که در سالن شهید بسطامی ستاد سپاه استان سمنان برگزار شد، اظهار کرد: در آستانه جشن پیروزی انقلاب اسلامی و چهل و چهارمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هستیم  با همین رویکرد شعار امسال «ایران استوار؛ 44 سال افتخار در ایران اسلامی» نام‌گذاری شده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر مجموعه سپاه استان سمنان با سه رویکرد تهیه و تدوین شده است، افزود: رویکرد نخست روایت پیشرفت است که در قالب برنامه‌های اردوی راهیان پیشرفت برای طیف اثرگذار به‌ویژه مجموعه فرهنگیان پیش‌بینی شد.

جانشین سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ادامه داد: این برنامه به همت مجموعه بسیج فرهنگیان پیش‌بینی شده و قرار است در ایام‌الله دهه فجر فرهنگیان در مجموعه پارک ملی و نمایشگاه هوا و فضای سپاه این استان حضور یابند تا با پیشرفت‌های نظام اسلامی آشنا شوند.

شوقانی اضافه کرد: همچنین قرار است دانش‌آموزان از شهرک‌های صنعتی و اماکنی که ظرفیت‌های پیشرفت دارند؛ دیدن کنند و بسیجیان پایگاه‌های مقاومت بسیج در مجموعه استان و خارج از استان در قالب اردوهای راهیان پیشرفت اعزام شوند.

وی بیان کرد: بخش دوم برنامه‌های مجموعه سپاه استان سمنان در قالب برنامه‌های امیدآفرینی و جهاد پیشرفت است که در قالب برنامه‌های فرهنگی و شور و نشاط اجتماعی در همه شهرستان‌های این استان برنامه‌ریزی شد.

جانشین سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان خاطرنشان کرد: حدود 100 محور برنامه شاخص و پنج هزار و 600 فعالیت فرهنگی، اجتماعی و خدمت‌رسانی در دهه مبارک فجر امسال در این استان اجرا می‌شود.

شوقانی تصریح کرد: برگزاری اختتامیه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر، رونمایی از نماهنگ‌ها و برنامه‌های فرهنگی، برپایی کاروان‌های شادی معابر و میادین شهری، اجرای سرود و ... ازجمله برنامه‌های دهه فجر در استان سمنان است.

وی عنوان کرد: بخش سوم برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر مجموعه سپاه استان سمنان در قالب برنامه‌های جهاد خدمت اجرا می‌شود که ازجمله آنها افتتاح 50 واحد نیروگاه‌های خورشیدی، افتتاح 390 کارگاه تولید مشاغل خانگی، افتتاح پروژه‌های آبرسانی و استخر ذخیره آب در این استان است.

پایان پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول