اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

بیش از ۳۵٠٠ برنامه به مناسبت دهه فجر در استان قزوین اجرا می شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: بالغ بر ۳ هزار و ۵۰۰ برنامه جهت بزرگداشت دهه مبارک فجر در سطح استان قزوین برگزار خواهد شد.

بیش از ۳۵٠٠ برنامه به مناسبت دهه فجر در استان قزوین اجرا می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت الاسلام حسین شهسواری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: طی ماه های اخیر شاهد اهانت به مقدسات اسلام از جمله قرآن کریم توسط دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بودیم که این موضوع نشان دهنده ناتوانی دشمن و اوج استیصال آن هاست.

وی ضمن محکوم کردن اقدام پارلمان اروپا در قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه های تروریستی، اذعان کرد: دشمناندر یک اقدام نابخردانه در تلاش بودند تا با تروریستی نامیدن «سپاه» جلوه این نهاد مردمی و خدمت گذار را در بین مردن خدشه دار کنند اما از سر جهالت و نادانی این اقدام آن ها نتیجه معکوس داشت و بار دیگر لطف و محبت مردم و مسئولین به سمت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سرازیر شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین افزود: در تاریخ خواهند نوشت که سازندگان داعش نابود کنندگان داعش را تروریستی نامیدند.

این مقام مسئول با اشاره به شعار محوری چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد: چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به شعار محوری «ایران استوار، ۴۴ سال افتخار» مزین گردیده و در شرایطی این مناسبت را جشن می گیریم که دشمنان داخلی و خارجی در صدد تضعیف دستاورد های انقلاب اسلامی هستند و قصد دارند تا مانع رشد و حرکت رو به جلوی ایران اسلامی شوند.

حجت الاسلام شهسواری تصریح کرد: از اواخر آذرماه امسال در تلاش بوده ایم تا با تشکیل کمیته های ۲۶ گانه بتوانیم دستاوردهای ۴۴ ساله انقلاب اسلامی که در سخت ترین شرایط به دست آمده را از سنگر جهاد تبیین بار دیگر به سمع و نظر مردم برسانیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین در رابطه با برنامه های تدارک دیده شده از سوی این مجموعه در ایام الله دهه فجر سال ۱۴۰۱، گفت: بالغ بر ۳ هزار و ۵۰۰ برنامه جهت بزرگداشت دهه مبارک فجر در سطح استان قزوین برگزار خواهد شد که می توان به برنامه نمادین زنگ انقلاب که در سطح مدارس استان قزوین، رژه موتوری نیروهای مسلح استان قزوین و راهپیمایی عظیم روز ۲۲ بهمن ماه اشاره کرد.

این مقام مسئول ادامه داد: برنامه های متنوع دیگری از جمله مراسم نمادین ورود حضرت امام (ره) در گلزار شهدا، افتتاح پروژه‌های عمرانی و خدماتی، رژه موتوری و خودرویی در سطح شهر، نشست‌های سیاسی، مسابقات قرآن و مسابقات ورزشی، همایش حافظان قرآن و یادواره‌های شهدا در سطح استان قزوین و مرکز استان تدارک دیده شده است.

حجت‌الاسلام شهسواری اضافه کرد: در سه حوزه «تبیین و روشنگری»، «بصری و تبلیغات شهری» و «میدانی» بیشترین برنامه ریزی را در ذیل کمیته‌های ۲۶ گانه انجام داده ایم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین در پایان تاکید کرد: مردم آگاه ایران اسلامی و استان قزوین با حضور پرشور خود در برنامه‌های ایام الله دهه فجر به خصوص در راهپیمایی ۲۲ بهمن، پاسخ قاطعی را به دشمنان خواهند داد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول