اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

برنامه‌های دهه فجر در لرستان تشریح شد/ از برگزاری نشست‌های بصیرتی تا بیان دستاوردهای انقلاب

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: تجلیل از بانوان شاخص، برپایی نمایشگاه فعالیت‌های بانوان کارآفرین همچنین نشست‌های بصیرتی با موضوع« زن، زندگی، آزادی» قبل و بعد از انقلاب ۵۷ در دانشگاه‌ها از برنامه‌های دهه فجر امسال است.

برنامه‌های دهه فجر در لرستان تشریح شد/ از برگزاری نشست‌های بصیرتی تا بیان دستاوردهای انقلاب

 حجت الاسلام و المسلمین سید لطف‌الله حیات الغیب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، با تشریح برنامه‌های دهه فجر امسال، عنوان کرد: به صدا در آمدن زنگ انقلاب در تمام مدارس، کارخانه‌ها و واحد‌های صنعتی، رژه موتوری نیروهای مسلح در تمام استان و در خرم‌آباد از فرودگاه تا گلزار شهدا از عمده‌ترین برنامه‌های دوازدهم بهمن ماه است.

وی افزود: غبارروبی گلزار شهدا، دیدار مسوولان با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران از دیگر برنامه‌های دهه فجر است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: برگزاری جشنواره فرهنگی اجتماعی «چله انقلاب» در ۵ رشته فرهنگی هنری، ورزشی، مهارتی، قرآنی و سرگرمی از دیگر برنامه‌های دهه فجر امسال است.

اعزام طلاب و روحانیون به مناطق مختلف، دیدار مردم، مسوولان و نیروهای مسلح با نماینده ولی‌فقیه از دیگر برنامه‌های دهه فجر امسال است که حیات الغیب به آن اشاره کرد.

به گفته وی برگزاری مسابقه خوشنویسی با موضوع «پرواز لاله‌ها» و جشن پرواز بادبادک‌ها توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان نیز جزو برنامه‌های دهه فجر است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: ۶۵۰۰ دقیقه برنامه رادیو تلویزیون برای ۲۸ برنامه در صدا و سیما نیز از دیگر برنامه‌های دهه فجر است.

حیات‌الغیب بیان کرد:‌ در دهه فجر روایت‌گری انقلاب اسلامی، تبلیغ و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی توسط روحانیون در مدارس، دانشگاه‌ها، ادارات، مساجد و پایگاه‌های مقاومت را هم داریم.

وی تجلیل از بانوان شاخص، برپایی نمایشگاه فعالیت‌های بانوان کارآفرین همچنین نشست‌های بصیرتی با موضوع « زن، زندگی، آزادی» قبل و بعد از انقلاب ۵۷ در دانشگاه‌ها را از دیگر برنامه‌های دهه فجر امسال عنوان کرد.

برپایی جشنواره امتنان از تعاونی‌های برتر و نخبگان جامعه کار و تلاش، جشنواره فرهنگی ، هنری و ورزشی بانوان شاخص از دیگر برنامه‌های دهه فجر است که رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان به آن اشاره کرد.

حیات الغیب بیان کرد: برپایی ایستگاه‌های فرهنگی و هنری در مصلاهای نماز جمعه، همایش پیاده‌روی بانوان و برگزاری یادواره شهدای زن از دیگر برنامه‌های دهه فجر امسال است.

وی عنوان کرد: مسابقه پیامکی « فجر مهر ۱۳»، جشنواره فیلم و موسیقی فجر، جشنواره تجسمی فجر، جشنواره چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب در ۹۰ روستای شاخص نیز از برنامه‌های دهه فجر امسال است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: ما در دهه فجر برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی و هنری در مدارس، رزمایش گروه‌های جهادی و‌ تجلیل از مبارزان دوران انقلاب را هم داریم.

حیات‌الغیب بیان کرد: جهاد تبیین و روشنگری با موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی در دانشگاه‌ها، مساجد، حوزه‌های علمیه، پایگاه‌های مقاومت بسیج و ادارات از دیگر برنامه‌های دهه فجر امسال در استان است.

وی به برگزاری جشن بزرگ عشایری در منطقه قلعه رزه شهرستان پل‌دختر، دیدار جامعه زنان با نماینده ولی فقیه و ائمه جمعه در شهرستان‌ها در دهه فجر اشاره کرد و گفت: پویش‌ها و جشنواره‌های پوستر- شعار نویسی همچنین اجرای جنگ‌های شادی و کنسرت‌های موسیقی فجر از دیگر برنامه‌های دهه فجر امسال است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول