اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

ارسال ۱۶۰۰ بخاری به «خوی»/ افتتاح و کلنگ‌زنی ۳۰ پروژه گازرسانی در دهه فجر

مدیرعامل شرکت گاز گلستان گفت: ۳۰ پروژه با ۱۵۶ میلیارد تومان اعتبار در دهه فجر افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد.

ارسال ۱۶۰۰ بخاری به «خوی»/ افتتاح و کلنگ‌زنی ۳۰ پروژه گازرسانی در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی طالبی بعد از ظهر امروز در نشست با گروه خبری فجر گلستان اظهار کرد: ۳۰ پروژه با ۱۵۶ میلیارد تومان اعتبار در دهه فجر افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی‌ با اشاره به اینکه ۱۱۶ واحد صنعتی در دهه فجر گازدار خواهند شد گفت: کل جمعیت شهری استان گازدار هستند و ۹۸/۵ درصد جمعیت روستایی استان گازدار هستند و تا دهه فجر سال آینده تمام روستاهای دارای کد روستایی گازدار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان تصریح کرد: یک هزار و ۱۰۵ خانوار در افتتاحیه‌ها و کلنگ‌زنی پروژه‌های دهه فجر از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

طالبی بیان کرد:  ۶۴۰ هزار و ۶۷ مشترک از نعمت گاز در گلستان بهره‌مند هستند.

وی گفت: در حال حاضر وضعیت گاز در استان به شرایط پایداری رسیده و هیچ قطعی گاز خانگی در استان نداریم.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان گفت: هنوز سوآپ گاز ترکمنستان وصل نشده و با تدابیر انجام سده سعی کردیم شرایط گاز خانگی را پایدار نگه داریم.

طالبی تاکید کرد: از ۲۲ تا ۲۹ دی‌ماه ۱۴ هزار تماس با مرکز امداد ۱۹۴ برقرار شد که ۶ هزار و ۹۲ امدادرسانی و وصل گاز منازل توسط همکاران انجام شد.

وی اضافه کرد: گاز ۵۰ درصد جایگاه‌های سی ان جی در استان‌وصل شده و در تلاشیم با تدابیر بیشتر و صرفه‌جویی‌های انجام شده گاز سایر جایگاه‌ها را هم وصل کنیم.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان با اشاره به حمایت‌های استان‌ها در این بحران گاز از همدیگر گفت: در راستای این حمایت‌ها پس از وقوع زلزله خوی یک هزار و ۶۰۰ بخاری نفتی برای مردم خوی ارسال شد.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان بیان کرد: استفاده از گرماتاب در محیط باز ممنوع است و در صورت گزارش و مشاهده گاز مشترک که اکثرا رستوران‌ها و تالارها هستند قطع خواهد شد.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول