اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

آغاز اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی از امروز در استان قزوین

اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی از امروز در استان قزوین آغاز می شود.

آغاز اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی از امروز در استان قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، پس از اجرای آزمایشی طرح طرح کالابرگ الکترونیکی در استان هرمزگان، مدیر اجرایی طرح کالابرگ الکترونیکی از آغاز اجرای این طرح در استان های قزوین، گیلان و مرکزی خبر داد.

در قالب این طرح، برای حفظ قدرت خرید مردم قیمت ۱۰ قلم کالای اساسی بر مبنای شهریور ۱۴۰۰ محاسبه می‌شود و دولت بر اساس سبد کالای مشخص‌شده، مابه‌التفاوت قیمت کالا را در طول دوره پرداخت می‌کند.

همچنین در این طرح، مردم می‌توانند طبق نیاز خانوار، مقدار کمتر یا بیشتری از کالاهای اساسی مرجع را به‌انتخاب خود و تا سقف میزان اعتبار یارانه‌شان خریداری کنند.

به‌گفته مدیر اجرایی طرح کالابرگ الکترونیکی، بر اساس این طرح یارانه یک ماه زودتر در حساب سرپرست خانوار شارژ می‌شود و فرد ۱۰ قلم کالای اعلام‌شده را بعد از شارژ اعتبار می‌تواند خریداری کند، به این صورت که بخشی از قیمت کالا را خودش پرداخت می‌کند و بقیه از یارانه ماه بعد برداشت می‌شود. کالاهای شامل این طرح عبارتند از شیر، پنیر، ماست، مرغ، تخم‌مرغ، ماکارونی، شکر و برنج.

در این طرح برای مثال روغن مایع ۸۱۰ گرمی قیمتش ۶۲ هزار تومان است، شهریور ۱۴۰۰ قیمت این کالا ۱۴ هزار تومان بوده است، شما ۱۴ هزار تومان را نقداً پرداخت می‌کنید و ۴۸ هزار تومان باقیمانده از یارانه پرداخت می‌شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول