اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

یک جوان فلسطینی دیگر به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید

یک جوان 26 ساله فلسطینی، صبح امروز پس از اصابت گلوله نظامیان صهیونیست به سرش در شهر الخلیل فلسطین به شهادت رسید.

یک جوان فلسطینی دیگر به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزارت بهداشت فلسطین، صبح امروز (دوشنبه)، از شهادت یک جوان فلسطینی ۲۶ساله در جنوب کرانه باختری خبر داد.

وزارت بهداشت فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد که جوان فلسطینی «نسیم نایف سلمان ابوفوده» بر اثر جراحات وارده امروز به شهادت رسیده است.

طبق این بیانیه، ابوفوده، صبح امروز، پس از اصابت گلوله نظامیان صهیونیست به ناحیه سر در شهر الخلیل (جنوب کرانه باختری) به بیمارستان منتقل شده بود.

منابع فلسطینی گزارش دادند که نیروهای رژیم اشغالگر در ایست بازرسی «۱۶۰» صبح امروز به سمت خودروی این جوان فلسطینی تیراندازی کردند.

 

 

این گزارش در حالی منتشر شده است که «عمر طارق علی السعدی» جوان فلسطینی ۲۵ساله، دیروز یکشنبه، بر اثر جراحات وارده به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

عمر طارق علی السعدی، پنجشنبه گذشته، در جریان یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه جِنین (شمال کرانه باختری) زخمی شده بود.  وزارت بهداشت فلسطین، دیروز، در بیانیه خود اشاره کرد که این جوان فلسطینی از ناحیه شکم هدف اصابت گلوله نظامیان صهیونیست قرار گرفته بود.

پایان پیام/ ت 558

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول