اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

برنامه‌ریزی تمرینات تیم ملی والیبال برای دهه سوم فرودین

سرمربی تیم ملی والیبال بزرگسالان کشور در مورد برنامه‎های تمرینات، گفت: برنامه تیم ملی والیبال بزرگسالان برای دهه سوم فروردین ۱۴۰۲ تنظیم شده است.

برنامه‌ریزی تمرینات تیم ملی والیبال برای دهه سوم فرودین

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، بهروز عطایی پس از پیروزی شیرین سه بر صفر مقابل شهرداری ارومیه، اظهار کرد: دو تیم بازی خوب و منسجم را به نمایش گذاشتند هرچند معتقدم شهرداری ارومیه دور برگشت لیگ را بسیار متفاوت آغاز کرد.

وی با اشاره به اینکه ارومیه شهری غنی از والیبال است و در والیبال کشورمان ریشه دارد، افزود: هر تیم از ارومیه در لیگ برتر برای مدعیان خطرناک است، بازی سختی مقابل نماینده ارومیه داشتیم و به بازیکنان اهمیت بازی را گوشزد کردیم.

سرمربی تیم ملی والیبال بزرگسالان ایران بیان کرد: بازیکنان لبنیات باتجربه‌تر و کم‎اشتباه‏‌تر ظاهر شدند ولی با دریافت‎های سالم و بدون نقص بسیار توانمند ظاهر شدیم تا توپ و میدان را در اختیار بگیریم.

وی با بیان اینکه دو تیم والیبال قابل قبولی را به نمایش گذاشتند، گفت: باید لیگ را با بازی‌های باکیفیت در صحت و سلامت بازیکنان به پایان برسانند.

عطایی با اشاره به اینکه والیبال ملی‎ کشورمان ایران با والیبال شهرهای آمل، ارومیه و گنبد عجین است، یادآور شد: هر زمان ارومیه و شهرهای والیبالی بازیکنان خوب معرفی کردند تیم ملی بسیار خوبی داشتم البته ارومیه از پایگاه‎های والیبال کشور است و در زمینه تیمداری خوب عمل می‎کند بنابراین مردم ارومیه حق دارند تا والیبال‎شان به قهرمانی کشور برسد.

وی در مورد برنامه‎های تیم ملی والیبال، خاطرنشان کرد: برنامه تیم ملی والیبال بزرگسالان به بعد عید نوروز ۱۴۰۲ و دهه سوم فروردین موکول می‌شود همچنین با پایان لیگ برتر آنالیز کامل از این رویداد مهم داریم و بازیکنانی که می‎توانند به تیم ملی کمک کنند را به جمع ملی‌پوشان اضافه می‌کنیم.

انتهای پیام/۸۶۰۱۲/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول