اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

عذرخواهی شهردار فردوس از وضعیت نامناسب آسفالت برخی از معابر شهر

شهردار فردوس، بابت وضعیت نامناسب و نامطلوب آسفالت بعضی از معابر سطح شهر فردوس، که پس از اجرای طرح فاضلاب شهری و حفاری های متعدد نهادهای خدمات رسان، ایجاد شده است، از شهروندان عذرخواهی کرد.

عذرخواهی شهردار فردوس از وضعیت نامناسب آسفالت برخی از معابر شهر

یه گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حسین اکبری، شهردار فردوس امروز در جمع خبرنگاران با اظهار ناخرسندی از وضعیت فعلی آسفالت سطح شهر فردوس اظهار داشت: در طی دو ماه گذشته، با توجه به تعمیرات اساسی کارخانه آسفالت و وضعیت جوی نامناسب برای اجرای آسفالت و لکه گیری معابر و به ویژه قطعی یک ماهه گاز مجموعه کارخانه آسفالت، بدلیل صرفه جویی در مصرف انرژی، امکان انجام عملیات لکه گیری و اسفالت برای شهرداری مقدور نبود و همه ما در مجموعه شهرداری به عنوان خدمتگزار مردم شریف فردوس، از بابت مشکلات و زحماتی که از این بابت، مردم درگیر آن بودند، از مردم عذرخواهی می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: به محض مساعد شدن وضعیت هوا، در اسرع وقت نسبت به آسفالت و لکه گیری معابر شهر با اولویت های بررسی شده توسط کارشناسان عمران اقدام خواهیم کرد و موجبات رفع دغدغه و رضایت خاطر همشهریان عزیز را فراهم خواهیم کرد.

استان خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و مرکز شهرستان فردوس در ۲۰۰ کیلومتری بیرجند است.

پایان پیام/۳۶۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول