اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

چهار ساعت تلاش هلال احمر برای بالا کشیدن جسد فرد فوت شده در ارتفاعات عنا+تصاویر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد از تلاش چهارساعته نجاتگران تیم‌های امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر شهرستان باشت، گچساران و دنا و عملیات مشترک مکان‌یابی ، تثبیت و بالا کشیدن فرد فوت شده در حادثه سقوط از ارتفاعات روستای عنا خبر داد .

چهار ساعت تلاش هلال احمر برای بالا کشیدن جسد فرد فوت شده در ارتفاعات عنا+تصاویر

کاظم فلاحی دوست در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه امروز یک شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ با تماس تلفنی اعلام سقوط از ارتفاع فرد ۶۴ ساله در ارتفاعات روستای عنا در باشت بلافاصله تیم امداد ونجات کوهستان جمعیت هلال احمر باشت و گچساران به محل اعزام شدند.

وی بیان کرد: تیم امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر دنا که جهت انجام ماموریت در شهرستان باشت حضور داشت نیز به عملیات اضافه شده و در عملیاتی مشترک نسبت به مکان‌یابی جسد فرد فوت شده اقدام کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه شخصا" به صورت میدانی در صحنه حادثه حضور داشت تصریح کرد: ضمن تثبیت فرد متوفی جسد وی از ارتفاع ۳۰ متری بالا کشیده و به مرحله امن منتقل شده و بعد از ۴ ساعت تلاش و انتقال تا  روستای عنا به  خانواده وی تحویل داده شد. 

فلاحی دوست افزود: فرد متوفی و حادثه دیده که برای جمع آوری گیاهان دارویی به ارتفاعات رفته بود دچار سانحه سقوط از ارتفاع ۳۰ متری و شکستگی کامل جمجمه و ستون فقرات (ترومای کامل ) شده بود که با تلاش نیروهای مردمی و انتظامی و عملیات سه تیم امداد و نجات کوهستان این جمعیت در ساعت ۱۹ و ۳۰ به محل امن انتقال و پایان عملیات اعلام شد.

انتهای پیام/۸۲۰۳۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول