اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

استاندار تغییرات مدیریتی را آغاز کرد/ احکام شش تن از مسئولان و مشاوران صادر شد

محمد طیب صحرایی پس از وعده‌ای که در خصوص تغییرات مدیران استان داده بود، اولین انتصابات را با صدور شش حکم در حوزه‌های مختلف، آغاز کرد. یک معاون، دو مدیرکل، دو مشاور و یک دستیار شامل این تغییرات یا انتصابات هستند.

استاندار تغییرات مدیریتی را آغاز کرد/ احکام شش تن از مسئولان و مشاوران صادر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، استاندار کرمانشاه با صدور احکامی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، مشاور و مدیرکل حوزه استاندار کرمانشاه، مدیرکل دفتر بازرسی استانداری کرمانشاه، مشاور استاندار در امور علم و فناوری، مشاور استاندار کرمانشاه در امور اقتصاد دانش بنیان و دستیار استاندار کرمانشاه در امر مردمی‌سازی دولت را منصوب کرد.

بر اساس احکام صادره از سوی استاندار، «علی شعبانی» به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، «مهدی محمدی» مشاور و مدیرکل حوزه استاندار کرمانشاه، «عبدالرحیم بنکدار» مدیرکل دفتر بازرسی استانداری کرمانشاه، «محمدی مهدی خدایی» مشاور استاندار در امور علم و فناوری، «علیرضا دودمان تیپی» مشاور استاندار کرمانشاه در امور اقتصاد دانش بنیان و حجت الاسلام «محمد سعید یاوری» به عنوان دستیار استاندار کرمانشاه در امر مردمی‌سازی دولت منصوب شدند.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول