اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

جهش علمی بعد از انقلاب برای نسل جدید تبیین شود

مدیرکل صدا و سیمای استان البرز گفت: باید موفقیت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جدید تبیین شود تا امید و انگیزه را به جامعه انتقال دهیم.

جهش علمی بعد از انقلاب برای نسل جدید تبیین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی صادق مقدسی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز البرز در نشست خبری مشترک با هماهنگی تبلیغات اسلامی که به مناسبت دهه فجر در سازمان صدا و سیمای البرز برگزار شد، با بیان این که در مسیر تمدن ایران اسلامی امیدسوزان در تخریب و توطئه برای ایران اسلامی ره به جایی نخواهند برد، گفت: توسعه و پیشرفت علمی کشور علی رغم سیاه نمایی دشمن، موضوعی غیر قابل انکار است.

وی افزود: جهش علمی را باید بیشتر از گذشته برای مردم تبیین و معرفی کنیم، جهشی که کشورمان را در جهان به کشوری برتر در رشته های مختلف تبدیل کرده است.

مقدسی گفت: نوآوری و کشف در علم و علوم شناختی، ظرفیت های جدیدی است که با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب باید به عنوان دکترین نوین مورد توجه قرار بگیرد.

این مقام مسؤول: تلاش برای حضور گسترده و پرشورتر مردم در جشن های انقلاب، بازخوانی آرمان های انقلاب اسلامی، توجه به انقلاب فرا مرزی و فرا مذهبی و الگو سازی انقلاب؛ از مهمترین وظیفه رسانه های جمعی است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز البرز  تصریح کرد: جشن‌های دهه فجر با تکیه بر ظرفیت‌های مردمی برگزار می شود.

به گفته مدیرکل صدا و سیمای استان البرز هم افزایی و گفت و گوی بین نسلی اهمیت بسیاری در جامعه دارد و تاکید بر این موضوع اولویت است.

مقدسی گفت: استفاده حداکثری از ظرفیت هنرمندان استان از مهمترین رویکرد های صدا و سیما است و برای تحقق این موضوع تمام تلاش خود را به‌کار خواهیم گرفت.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول