اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

رئیس گروه دوستی ایران و روسیه: حل مشکل مبادلات بانکی بین دو کشور در اولویت است

رئیس گروه دوستی پارلمانی کشوزهای عراق و روسیه گفت: آنچه که در روابط امروز ایران و روسیه اولویت دارد، ایجاد زیرساخت‌های لازم برای توسعه صادرات ما به این کشور به‌ویژه در حوزه حمل و نقل ریلی و دریایی و نیز حل مشکلات مبادلات بانکی است.

رئیس گروه دوستی ایران و روسیه: حل مشکل مبادلات بانکی بین دو کشور در اولویت است

ابراهیم رضایی رئیس گروه دوستی پارلمانی کشورهای عراق و روسیه در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: روسیه با ۱۵۰ میلیون جمعیت و یک اقتصاد قوی، می‌تواند مسیر مناسبی برای صادرات محصولات کشور ما و در نتیجه قوی شدن اقتصاد ما باشد.

وی اضافه کرد: جنگ اوکراین و تحریم‌های ظالمانه هم موجب تسریع در گسترش روابط تجاری شده؛ البته آنچه که در روابط امروز ایران و روسیه اولویت دارد، ایجاد زیرساخت‌های لازم برای توسعه صادرات ما به این کشور به‌ویژه در حوزه حمل و نقل ریلی و دریایی و نیز حل مشکلات مبادلات بانکی است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در گفتگو با سفیر ایران در روسیه در مورد صادرات محصولات کشاورزی استان به روسیه صحبت کنم، قرار گذاشتیم که مورد به مورد در ایران و روسیه پیگیری کنیم.

وی در مورد برق رسانی به منطقه گیسکان شهرستان دشتستان نیز بیان کرد: سوالی را از وزیر نیرو در مورد عدم برق‌رسانی به منطقه گیسکان دشتستان مطرح کردم، دو سال است که دارم این موضوع را پیگیری می‌کنم و وعده‌ها محقق نشده است.

رضایی تاکید کرد: علیرغم اینکه تقریباً به همه روستاها برق‌رسانی شده اما هنوز هم تعدادی از روستاها و خانه‌های مردم ما برق ندارند، این مردم چه گناهی کرده‌اند؟! ضمن اینکه تکلیف برنامه‌های گذشته نیز بوده اما دولت به وظیفه قانونی خود عمل نکرده است.

پایان پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول