اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

پوستر مسابقات دو ومیدانی و فوتسال دانش آموزی کشور رونمائی شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان از رونمائی پوستر مسابقات دو ومیدانی و فوتسال قهرمانی مدارس متوسطه دوم کشور در محل برگزاری جلسه مدیران کل استان‌های کشور و شورای معاونین وزارت آموزش و پرورش خبر داد.

پوستر مسابقات دو ومیدانی و فوتسال دانش آموزی کشور رونمائی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان امروز در حاشیه رونمایی از پوستر مسابقات دو ومیدانی و فوتسال قهرمانی مدارس متوسطه دوم کشور، گفت: ورزش دانش آموزی به دنبال ترویج سبک زندگی فعال و پویا برای نسل آینده کشور، ارتقاء سلامت جسمی و روحی شهروندان فردای جامعه، غنی سازی اوقات فراغت، کشف استعداد ها و به فعلیت رسیدن توانائی های دانش آموزان و همچنین پرداختن به ابعاد تربیتی دانش آموزان است. 

وی افزود: پوستر این جشنواره با حضور مسئولان کشوری و مدیران کل استانهای کشور و شورای معاونین وزارت آموزش و پرورش در محل اردوگاه باهنر تهران رونمائی شد. 

 

به گفته قویدل، سی و نهمین دوره مسابقات ورزشی فوتسال و دو ومیدانی پسران و سی و سومین دوره مسابقات دختران به نام یادواره شهدای مدارس زینبیه و ثارالله میانه و همچنین 176 شهید دانش اموزی استان هرمزگان به میزبانی استان از 9 الی 23 بهمن در شهر بندرعباس با حضور قریب به دو هزار نفر از دانش آموزان، مربیان، سرپرستان، داوران، ناظران و عوامل اجرائی برگزار خواهد شد. 
مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان افزود: در دو رشته دو ومیدانی و فوتسال که به میزبانی هرمزگان برگزار خواهد شد، قریب به 720 دانش آموز پسر و همچنین 780 دانش آموز دختر حضور خواهند داشت. 

سرپرست عالی مسابقات ورزشی فوتسال و دو ومیدانی بیان داشت: با مساعدت استاندار هرمزگان به عنوان مسئول برگزاری مسابقات در استان و همچنین همراهی و همکاری همه دستگاهها و نهادهای مرتبط و نیز تلاش شبانه روزی عوامل اجرائی، ان شاءلله میزبان خوبی برای آینده سازان کشور باشیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول