اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

ثبت ۲۱ میلیون تردد در جاده های قزوین/ مصرف بیش از ۵ هزار تن ماسه و نمک برای برفروبی محورهای استان

رئیس اداره مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از تردد بیش از ۲۱ میلیون و ۴۹۹ هزار دستگاه وسیله نقلیه در راه‌های استان طی دی‌ماه سال جاری خبر داد.

ثبت ۲۱ میلیون تردد در جاده های قزوین/ مصرف بیش از ۵ هزار تن ماسه و نمک برای برفروبی محورهای استان

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، امیرحسین پورهاشمی از تردد بیش از ۲۱ میلیون و ۴۹۹ هزار دستگاه وسیله نقلیه در راه‌های استان طی دی‌ماه امسال خبر داد و گفت: بیشترین میزان تردد در ماه گذشته مربوط به دوم دی ماه و پرترددترین محور استان نیز آزادراه قزوین-کرج با ۳میلیون و ۶۴۷ تردد در لاین رفت و برگشت بوده است.

وی افزود: براساس اطلاعات پلاک‌های ثبت شده در دوربین های پلاک خوان از یکم تا ۳۰ دی ماه ۲ میلیون و ۸۲۴ هزار و ۸۴۲ پلاک خودرو در محورهای برون شهری قزوین رویت شده که از پلاک ها حدود ۲ میلیون و ۴۱۴ هزار و ۹۰۴ پلاک مربوط به وسایل نقلیه شخصی بوده است.

رئیس اداره مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین ادامه داد: اطلاعات به دست آمده از مدت زمان ماندگاری وسایل نقلیه در استان نشان دهنده آن است که ۷ درصد وسایل نقلیه بین سه تا هفت روز در استان مانده‌اند.

پورهاشمی همچنین به ارائه آماری از اجرای طرح راهداری زمستانی طی دی ماه پرداخت و گفت: به دنبال بارش برف در محور های استان قزوین ۵ هزار و ۷۰۲ تن ماسه و نمک مصرف و ۱۹ هزار و ۶۴۹ باند کیلومتر برفروبی توسط راهداران انجام شد.

وی با معرفی سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها برای استعلام وضعیت جوی و ترافیکی راه‌ها و همچنین انعکاس سایر موضوعات مربوط به راه و حمل و نقل جاده‌ای به صورت شبانه‌ روزی، افزود: در ماه گذشته ۴ هزار و ۷۰۱ تماس تلفنی با این سامانه در استان قزوین برقرار شده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول