اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

تشکیل حلقه‌های تربیتی در مراسم معنوی اعتکاف در کردستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: حلقه‌های تربیتی در مراسم معنوی اعتکاف در استان کردستان برگزار می‌شود.

تشکیل حلقه‌های تربیتی در مراسم معنوی اعتکاف در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام برومند رازیانی در جلسه چگونگی برگزاری مراسم اعتکاف که  با حضور اعضای هیئات‌مذهبی استان در اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: مبلغین حوزه‌های علمیه خواهران و برادران که در اعتکاف فعالیت دارند، باید به حلقه‌های تربیتی نیز در این راستا توجه کنند.

وی با بیان اینکه مراسم اعتکاف باید در مراکز تمام شهرستان‌ها به صورت متمرکز برگزار شود، اظهار کرد: برکت معنوی اعتکاف و پوشش خوب رسانه ای این ایام با فضیلت منحصر به چند روز نباشد و به دیگر ایام سال نیز سوق داده شود.

رازیانی از برگزاری جلسات توجیهی برای مربیان و معتکفین در سطح استان خبر داد و گفت: معرفی کردن خادمان اعتکاف و مربیان برای نوجوانان در حلقه‌های تربیتی در اولویت کارهای ایام اعتکاف قرار گیرد.

وی یادآورد شد: برای هر مسجد یک روحانی به عنوان مسئول فرهنگی اعتکاف و رابط حوزه‌ها معرفی شود تا نسبت به ایجاد حلقه‌های تربیتی هماهنگی لازم صورت گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان افزود: برگزاری محفل انس با قرآن کریم و پخش کلیپ دینی و بصیرتی در مراسم اعتکاف با توجه به حضور نوجوانان، دانش‌آموزان و دانشجویان می‌تواند تاثیر بسزایی داشته باشد.

وی در پایان عنوان کرد: با توجه به مصادف بودن ایام اعتکاف با دهه فجر صرفا نباید بعد فردی دین را ترویج دهیم بلکه باید به تکالیف اجتماعی در این ایام هم پرداخته شود.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول