اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

بهره‌مندی ۵۰ هزار نفر از خدمات درمانی بیمارستان ولایت دامغان

سرپرست بیمارستان ولایت دامغان از بهره‌مندی ۵۰ هزار نفر از خدمات درمانی و انجام نزدیک به ۲ هزار عمل جراحی در این بیمارستان در سال جاری خبر داد.

بهره‌مندی ۵۰ هزار نفر از خدمات درمانی بیمارستان ولایت دامغان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدحسن تقوی، سرپرست بیمارستان ولایت دامغان پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال 1401 تا پایان آذرماه سال جاری، 25 هزار و 903 نفر به اورژانس بیمارستان ولایت دامغان مراجعه کردند.

وی افزود: از این تعداد 18 هزار و 800 مراجعه‌کننده به‌صورت سرپایی درمان و هفت هزار و 103 بیمار بستری شدند و در این مدت یک‌هزار و 952 عمل جراحی در بیمارستان ولایت دامغان صورت گرفت.

سرپرست بیمارستان ولایت دامغان گفت: درصد اشغال تخت در این بیمارستان طی 9 ماه امسال به‌طور میانگین برابر با 42.43 درصد بوده است.

تقوی ادامه داد: همچنین حدود 20 هزار نفر به کلینیک تخصصی برادران رضایی شهرستان دامغان مراجعه و خدمت درمانی دریافت کردند.

وی عنوان کرد: در شهرستان دامغان به‌طور میانگین 50 پزشک در تخصص‌های مختلف شامل داخلی، اطفال، اعصاب و روان، انکولوژی، قلب و عروق، زنان و زایمان، غدد، جراحی عمومی، جراحی مغز و اعصاب، عفونی، طب سنتی، مغز و اعصاب و سونوگرافی در سال جاری ارائه خدمت کردند و برنامه حضور پزشکان در این کلینیک طبق برنامه در ابتدای هر هفته از سوی این کلینیک اطلاع‌رسانی می‌شود.

سرپرست بیمارستان ولایت دامغان گفت: اخیراً 14 متخصص در رشته‌های مختلف کار خود را آغاز کرده‌اند و تعداد دیگر نیز طی روزهای آینده در این شهرستان آغاز به کار می‌کنند.

تقوی بیان کرد: افزایش داروخانه تخصصی جدید در شهر دامغان و به‌کارگیری پزشک داروساز بالینی برای نخستین بار بین بیمارستان‌های استان سمنان در بیمارستان ولایت با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی ازجمله اقدامات اخیر است.

وی ضمن قدردانی از زحمات مدافعان سلامت در راستای خدمت‌رسانی به مردم شهرستان دامغان، خاطرنشان کرد: در این شهرستان با فراهم‌سازی زیرساخت‌ها، تلاش می‌شود تا با استفاده از ظرفیت‌های موجود، خدمات تشخیصی درمانی در کوتاه‌ترین زمان ممکن ارائه شود.

پایان پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول