اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

مطالبه گری باید مساله محور باشد

دبیر مجمع مطالبه‌گران هرمزگان گفت: مطالبه گری باید مسأله محور باشد و به صورت تخصصی و با اطلاعات کامل پیگیری شود.

مطالبه گری باید مساله محور باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علیرضا صالحی دبیر مجمع مطالبه‌گران هرمزگان امروز در نشست سالیانه مجمع مطالبه‌گران شهرستان بندرعباس عنوان کرد: کار در مجمع‌ مطالبه‌گران به صورت مردمی درحال انجام است و نباید خود را به یک دستگاه یا نهادی متصل کنیم.

به گفته وی، یکی از آسیب‌ها در کشور ما انجام کار سازمانی به خصوص در حوزه فرهنگی است و باید امور مرتبط با مسائل فرهنگی در جامعه با نگاه نخبگی و برنامه ریزی دقیق اجرا شود و موازی‌کاری‌های رسانه‌ای نیز کنار گذاشته شود.

دبیر مجمع مطالبه‌گران هرمزگان تصریح کرد: متولیان فرهنگی که کار سازمانی انجام داده‌‌اند، بودجه های میلیاردی طی سال های اخیر دریافت کردند چه خروجی های کف جامعه داشته است و نباید در کار مطالبه‌گری زیر چتر کسی قرار بگیریم.

وی افزود: واقعا برای انجام کار تشکیلاتی ارزش قائل هستیم و کارها باید به صورت تشکیلاتی انجام شود. به دنبال اسم رسم هم نیستیم که اقدامی فقط به نام مجمع مطالبه‌گران تمام شود و ما حمایت های لازم را انجام خواهیم داد.

صالحی گفت: مطرح کردن یک سری از موضوعات در مدت اخیر برای برخی از مسئولان گران تمام شده و احساس خطر کرده‌اند، مطرح شدن برخی از طرح ها واقعا شبهه‌دار است و بایستی مطالعات لازم انجام شود.

به گفته وی، اگر میخواهیم کار مطالبه‌گری واقعا به نتیجه برسد باید کار به صورت تخصصی و مسئله محوری پیش برویم و بسیاری از عملیات‌های مجمع مطالبه‌گران هرمزگان با کار تخصصی به نتیجه رسیده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول