اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

نخستین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی در اسلامشهر برگزار می‌شود

رئیس اتحادیه لوازم پزشکی و ارتوپدی اسلامشهر گفت: نخستین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی و دانش بنیان در شهرستان اسلامشهر برپا می‌شود.

نخستین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی در اسلامشهر برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، احمد بخشیان رئیس اتحادیه لوازم پزشکی و ارتوپدی اسلامشهر، عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: نخستین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی با محوریت شرکت‌های دانش بنیان در حوزه‌های ارتوپدی و توانبخشی، هتلینگ بیمارستانی، دندانپزشکی و زیبایی در شهرستان اسلامشهر برپا می‌شود.

بخشیان افزود: این نمایشگاه با هدف معرفی توانمندی‌ شرکت‌های تولیدکننده لوازم و تجهیزات پزشکی فعال در سطح شهرستان اسلامشهر، به مدت سه روز از تاریخ ۲ تا ۴ اسفند ماه در سالن ۹ دی شهرستان اسلامشهر برپا و در معرض نمایش مسؤولان ملی، استانی و شهرستانی و فعالان این حوزه قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه بالغ بر ۵۰ شرکت تولیدی و دانش بنیان تجهیزات پزشکی در شهرستان اسلامشهر فعالیت می‌کنند، تاکید کرد: برپایی این‌گونه نمایشگاه‌ها باعث حمایت از تولیدات دانش بنیان، اشتغال زایی و ارزآوری بیشتر می‌شود، تولیدات برخی از شرکت‌های شرکت‌کننده در این نمایشگاه انحصاری بوده و هر کدام در حوزه تخصصی خود حرفی برای گفتن دارند.

رییس اتحادیه لوازم پزشکی و ارتوپدی اسلامشهر گفت: مواد اولیه برخی از تولیدات این شرکت‌ها وارداتی و برخی از آن‌ها نیز در داخل کشور تهیه، تولید و باکیفیت استاندارد و با قیمت مناسب‌تر در اختیار حوزه‌های مربوطه قرار می‌گیرد که اگر مورد حمایت قرار گیرند و بتوانند از تسهیلات ارزانتر استفاده کنند، تولیداتشان افزایش یافته و توانایی صادرات هم دارند.

بخشیان با بیان اینکه نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی با حضور مسؤولان ملی و استانی افتتاح می‌شود، تصریح کرد: این نمایشگاه با همکاری اتاق اصناف و حوزه بسیج اصناف، ناحیه مقاومت سیدالشهداء، اداره صمت و فرمانداری شهرستان اسلامشهر برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، اتحادیه تجهیزات پزشکی که از سال ۹۳ در اسلامشهر فعالیت خود را آغاز کرده، در حال حاضر بیش از ۵۰۰ عضو از واحدهای تولیدی و فروش مرتبط با پزشکی در ۴۰ رسته تخصصی در حال فعالیت بوده و عضو این اتحادیه هستند.

پایان پیام/۶۷۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول