اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

عملکرد مسئولان زیر ذره‌بین ستاد امر به معروف و نهی از منکر

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مهمترین حوزه امر به‌ معروف و نهی از منکر عملکرد مسئولان است، گفت: مسئولان باید ظرفیت امر به معروف و نهی از منکر را داشته باشند و برآشفته نشوند و مسائل را توجیه نکنند بلکه شفاف پاسخ دهند.

عملکرد مسئولان زیر ذره‌بین ستاد امر به معروف و نهی از منکر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام ابوالفضل احمدی صبح امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد، با اشاره به اینکه مهمترین حوزه امر به‌ معروف و نهی از منکر عملکرد مسئولان است، گفت: مسئولان باید ظرفیت امر به معروف و نهی از منکر را داشته باشند و برآشفته نشوند و مسائل را توجیه نکنند بلکه شفاف پاسخ دهند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری ادامه داد: یکی از مطالبات آحاد مردم این روزها صدور قبوض نجومی گاز است که هزینه‌ زیادی برای مردم ایجاد کرده و البته استانداری در این خصوص پیگیر است.

وی با بیان اینکه مردم از استاندار انتظار دارند که با فساد مبارزه کند، افزود: این مبارزه باید نمود خارجی داشته باشد و اگر اقدامی صورت گرفته باید به مردم گزارش داده شود و اگر نشده باید به مردم توضیح دهند .

احمدی با اشاره به اینکه مردم از برخورد مدیران در ادارات گله‌مند هستند، اضافه کرد: برخی از مدیران با مردم برخورد مناسبی ندارند و در ادارات رانت، پارتی‌بازی و رشوه وجود دارد و این سزاوار دولت و نظام اسلامی نیست.

وی توضیح داد: باید در انتصابات دقت بیشتری شود که گاهی همین انتصابات بستر ناامیدی مردم را فراهم می‌کند، انتخاب مدیران باید براساس شایسته‌سالاری، تخصص، تعهد و پاکدستی انجام شود تا مشکلات مردم را حل کنند و به داد مردم برسند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این مشکلات را به صورت خصوصی و نیمه خصوصی با مسئولان در میان گذاشته‌ایم اما تاکنون نتیجه‌ای نگرفته‌ایم و حالا از این تربیون با مردم در میان می‌گذاریم و این‌ها یک مطالبه مردمی است.

وی با اشاره به اینکه مردم گلایه‌هایی نسبت به مسئله عفاف و حجاب در استان دارند، عنوان کرد: استانداری باید جلسات ویژه‌ای در این خصوص تشکیل دهد و برنامه‌ریزی‌های مدونی انجام دهد.

احمدی گفت: متاسفانه در پیست بارده آشکارا کشف حجاب صورت می‌گیرد و عده‌ای مشروبات الکلی مصرف می‌کنند و این زیبنده جامعه اسلامی نیست.

انتهای پیام/۶۸۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول