اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

دستگیری ۵ قاچاقچی سوخت در اسفراین

فرمانده انتظامی اسفراین از کشف 6هزار و 500 لیتر گازوئیل و 160 لیتر بنزین قاچاق به ارزش بیش از 2 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

دستگیری ۵ قاچاقچی سوخت در اسفراین

به گزارش خبرگزاری فارس از اسفراین، عصر امروز سرهنگ محمد روهنا، فرمانده انتظامی اسفراین در گفت‌وگو‌ با رسانه‌ها با اعلام دستگیری قاچاقچیان سوخت در این شهرستان، اظهارکرد: طرح برخورد با قاچاقچیان و سودجویان عرضه سوخت با همکاری کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی خراسان‌شمالی و همچنین ماموران پلیس آگاهی اسفراین به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی گفت: در همین رابطه مشخص گردید افرادی اقدام به نگهداری مقدار قابل توجهی سوخت قاچاق در محل یک دامداری در حاشیه شهر اسفراین می‌کنند که با سرعت عمل پلیس و همچنین رصد لحظه ای، محل نگهداری سوخت قاچاق مورد شناسایی قرار گرفت. 

فرمانده انتظامی اسفراین با بیان اینکه با حضور ماموران در محل مورد نظر و بازرسی از آن مکان، مقدار ۶ هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل و همچنین ۱۶۰ لیتر بنزین قاچاق کشف و ضبط شد، افزود: ارزش این مقدار سوخت قاچاق بیش از ۲ میلیارد ریال برآورد شده و ۵ نفر در این رابطه دستگیر شدند. 

سرهنگ روهنا در پایان گفت: سوخت قاچاق کشف شده با هماهنگی انجام شده به چرخه توزیع بازگشت.

پایان پیام/د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول