اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

رسانه‌ها نقش اصلی را در شناسایی توانمندی‌های کشور دارند

استاندار استان مرکزی گفت: رسانه‌ها در شناسایی توانمندی‌های کشور و شناسایی دشمن و تبیین اهداف آنها نقش اصلی را دارند.

رسانه‌ها نقش اصلی را در شناسایی توانمندی‌های کشور دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک فرزاد مخلص‌الائمه امروز در اختتامیه سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان مرکزی اظهار کرد: انقلاب اسلامی در جمهوری اسلامی نباید متوقف شود و باید نگاه انقلابی و تحول‌گرایانه‌ای که انقلاب بر اساس آن شکل گرفت همیشه وجود داشته باشد.

وی افزود: ایام انقلاب اسلامی ایام مهمی در تاریخ امت‌های اسلامی و جهان است که ویژگی‌های منحصر به فردی را ایجاد کرد.

استاندار مرکزی با بیان اینکه اگر ملتی سه مؤلفه را خوب بشناسد و بر آنها مسلط باشد، ملت مقتدری است که هیچ تهدیدی آن را از پای در نخواهد آورد، گفت: این مؤلفه‌ها عبارت‌اند از اول اینکه خود را خوب بشناسد، دوم دشمنان خود را خوب بشناسد و سوم اینکه زمان خود را بشناسد.

مخلص‌الائمه ادامه داد: اگر این سه شناخت را نسبت به این سه مؤلفه خود، دشمن و زمان داشته باشد دراقع ملت مقتدری است و کوران حوادث بر او غلبه نخواهد کرد.

وی اضافه کرد:‌به نظر می‌رسد با تمام ابزارهای نرم و سختی که در حال حاضر در دنیا به حرکت درآمده‌اند و کشورها را در مسیر پیشرفت یا در مرحله عقب‌افتادگی نگه داشتند و یا حرکت می‌دهند رسانه‌ها در این سه مؤلفه نقش محوری و کلیدی را دارند.

استاندار استان مرکزی بیان کرد: رسانه‌ها در شناسایی توانمندی‌های کشور و شناسایی دشمن و تبیین اهداف آنها نقش اصلی را دارند و در خط مقدم هستند و همچنین در زمان‌شناسی نیز رسانه‌ها می‌توانند نقش‌آفرین باشند.

مخلص‌الائمه تأکید کرد: هر جریان رسانه‌ای علاقه‌مند به‌ نظام و امیدوار به آینده انقلاب وظیفه‌ بسیار مهم و جدی‌ را در این زمینه بر دوش دارد که شاید برداشتی از موضوع جهاد تبیین همین نگاه باشد که این سه مؤلفه را با یک جریان رسانه‌ای سالم و با اقتدار و متعهد به انقلاب، خوب بشناسانیم.

وی با بیان اینکه در اسلام عملیات روانی را مشروع نمی‌دانیم افزود: اساساً چیزی به عنوان عملیات روانی در نظام دینی ما پذیرفته‌شده نیست، اینکه به جامعه و مخاطب طوری القا کنیم که برخلاف واقعیت برداشت و درکی داشته باشند و مطابق آن فعالیت را انجام دهند، این مشروع نیست.

استاندار استان مرکزی اظهار کرد: در بیان و تبیین حقایق، واقعیت‌های جامعه و شناخت موضوعات و شرایط، شناخت توانایی‌های خود و همچنین نقاط ضعف و قوت خودمان و دشمن و تبیین شرایط موجود باید از همه ابزارهای نرم و سخت استفاده کنیم.

پایان پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول