اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

چهارمین جشنواره منطقه‌ای ابن حسام در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود

سرپرست جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی گفت: شرکت در چهارمین جشنواره منطقه‌ای علمی و فرهنگی و هنری ابن حسام خوسفی‌ تمدید شد.

چهارمین جشنواره منطقه‌ای ابن حسام در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدحسین سیدکاشی؛ سرپرست جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: چهارمین جشنواره منطقه‌ای علمی، فرهنگی، هنری و ادبی ابن حسام خوسفی‌ برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره در راستای شناساندن جایگاه معنوی ابن حسام خوسفی‌ در چهار بخش شعر، هنر، پژوهش و جنبی با همکاری دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و دستگاه‌های اجرایی خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود.

سرپرست جهاد دانشگاهی  خراسان جنوبی تصریح کرد: معرفی فرهیختگان ارزشمند فرهنگی، هنری، ادبی و پژوهشی منطقه شرق، حمایت از صاحبان اثر و معرفی آنها به مناطق مختلف کشور، نخبه پروری و کشف استعدادهای شعری، هنری و ادبی منطقه و ایجاد وفاق میان شاعران و هنرمندان از دیگر اهداف جشنواره فرهنگی هنری ابن حسام می‌باشد.

 

سیدکاشی یادآور شد: بخش هنری و پژوهشی به جشنواره امسال افزوده شده که شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را به بخش هنری در حوزه‌های خوشنویسی اشعار ابن حسام، طراحی و نقاشی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی خاطرنشان کرد: در بخش پژوهشی جشنواره نیز مقالات با موضوعات سیری در اندیشه کلام و اشعار ابن حسام، باورهای عامیانه در شعر ابن حسام، باورهای نجومی در شعر ابن حسام، تشیع در شعر ابن حسام، ساده زیستی، زیارت و موسیقی در شعر ابن حسام پذیرفته می‌شود.

سرپرست جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی گفت: علاقمندان شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را تا پایان بهمن از طریق سایت www.jdkhj.ir  در بخش رویدادها ارسال کنند و در بخش اصلی جشنواره نیز شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را در قالب کلاسیک، نو و سپید و در بخش جنبی با موضوعات سلامت، محیط زیست و طبیعت ارسال کنند.

سیدکاشی افزود: استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان،کرمان و یزد در این جشنواره حضور خواهند داشت.

وی عنوان کردا: به سه برگزیده در بخش دانشجویی و آزاد با موضوعات جشنواره فرهنگی و علمی منطقه‌ای ابن حسام‌ خوسفی در قالب کارت هدیه، لوح تقدیر و تندیس جشنواره تقدیر به عمل خواهد آمد.

پایان پیام/69014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول