اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

حمله بی‌سابقه نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین با مشارکت مستقیم شاباک

صبح امروز نظامیان صهیونیست با مشارکت مستقیم شاباک، به صورت بی‌سابقه‌ای به اردوگاه جنین در کرانه باختری حمله کردند که با مقاومت رزمندگان فلسطینی مواجه شدند.

حمله بی‌سابقه نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین با مشارکت مستقیم شاباک

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌های فلسطینی از درگیری صبح امروز (پنجشنبه، ۲۶ ژانویه) اشغالگران صهیونیست با نیروهای مقاومت در اردوگاه «جنین» در شمال کرانه باختری خبر دادند.

 

 

وبگاه فلسطینی «شهاب» با انتشار این خبر نوشت: پس از حمله صبح امروز نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین و درگیری با نیروهای مقاومت، صدای انفجار و تیراندازی از این اردوگاه به گوش رسید و درگیری‌ها همچنان ادامه دارد.

 

 

بر اساس این گزارش، پس از تشدید درگیری میان اشغالگران و نیروهای مقاومت، صهیونیست‌ها ضمن جلوگیری از ورود کادرهای درمان و امدادرسان به جنین برای کمک به مجروحان فلسطینی، تجهیزات و کاروان‌های نظامی بیشتری را به این اردوگاه اعزام کردند که تصاویر آن در شبکه‌های اجتماعی در حال بازنشر است.

 

 

 

شهاب نوشت: در پی این یورش و تشدید درگیری‌ها، بلندگوهای مساجد در جنین، همه را به مقابله با اشغالگران فرا خواند.

تا لحظه تنظیم این خبر، هنوز درگیری‌ها در جنین ادامه دارد و رسانه‌ها اعلام می‌کنند که یک جوان فلسطینی به نام «عز صلاحات» به ضرب گلوله صهیونیست‌ها به شهادت رسید و شماری از فلسطینی‌ها به شدت زخمی شده‌اند.

تصاویر منتشر شده از اردوگاه جنین، نشان می‌دهد که صهیونیست‌ها با استفاده از بولدوزر در حال آسیب زدن به خودروهای شهروندان فلسطینی هستند.

نیروی مقاومت فلسطین در این اردوگاه نیز اعلام کرد که یک منزل که شماری از سربازان صهیونیست در آن تجمع کرده بودند را هدف گلوله قرار داده و شماری از آن‌ها را زخمی کرده است.  

حمله نظامیان صهیونیست به بیمارستان جنین

منابع فلسطینی از حمله اشغالگران به بیمارستان جنین و شلیک حتی به سمت کودکان بستری در این بیمارستان خبر دادند.

 همچنین وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که صهیونیست‌ها اقدام به شلیک گاز اشک‌آور به سوی این بیمارستان کردند که باعث ایجاد حالت خفگی در شماری از بیماران از جمله چند کودک شده است.

کان: شاباک وارد میدان شده است

 خبرنگار نظامی شبکه صهیونیستی «کان» اعلام کرد که عملیاتی غیرعادی در جنین در جریان است و نیروهای شاباک مستقیما آن را هدایت می‌کنند.

برخی منابع صهیونیستی نیز ادعا می‌کنند که هدف از عملیات گسترده امروز در جنین، دستگیری یکی از اعضای برجسته جنبش جهاد اسلامی است و  این عملیات پس از آن صورت گرفت که اطلاعات دقیقی در خصوص قصد مقاومت فلسطین برای انجام یک عملیات بسیار بزرگ در فلسطین اشغالی به دست شاباک رسید.‌‌

پهپاد رژیم صهیونیستی بر فراز اردوگاه جنین سرنگون شد

گروه مقاومت «کتیبه جنین» اعلام کرد که مقاومت فلسطین در حال مقابله با این حمله صهیونیست‌ها است و تاکنون چندین بمب و مواد منفجره در مسیر خودروهای اشغالگران منفجر کرده و ضربات مستقیم به صهیونیست‌ها وارد کرده است. به اعلام منابع محلی فلسطین، نیروهای مقاومت موفق شدند یک پهپاد جاسوسی و شناسایی رژیم صهیونیستی را بر فراز اردوگاه جنین هدف قرار دهند و آن را سرنگون کنند.

هراس صهیونیست‌ها و آماد‌ه‌باش سامانه‌های گنبد‌ آهنین

به اعلام منابع صهیونیستی، ارتش این رژیم از بیم واکنش مقاومت نوار غزه به تجاوز امروز به جنین،  دستور آماده‌باش سامانه‌های «گنبد آهنین» را صادر کرده است.

آخرین آمار از قربانیان جنایت صهیونیست‌ها در جنین

وزارت بهداشت فلسطین شمار قربانیان تجاوز صهیونیست‌ها به جنین را هشت شهید و چندین مجروح اعلام کرد.

عقب‌نشینی نظامیان صهیونیست از جنین

سرانجام، ظهر امروز، نظامیان صهیونیست پس از وارد کردن خسارات جانی و مالی به ساکنان اردوگاه جنین و شهادت شماری از آنها، با مقاومت رزمندگان فلسطینی از این اردوگاه عقب‌نشینی کردند.

کانال 14 رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که عملیات جنین، سه نفر از افراد تحت تعقیب از جنبش جهاد اسلامی را هدف قرار داده که برای انجام عملیات بزرگ علیه اهداف اسرائیلی برنامه‌ریزی کرده بودند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول