اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

کمک مؤمنانه در سمنان؛ از توزیع ۵۰۰ هزار بسته معیشتی تا 1800 سری جهیزیه

بیش از ۵۰۰ هزار بسته معیشتی و یک هزار و 800 سری جهیزیه تاکنون در رزمایش مواسات بین نیازمندان استان سمنان توزیع شده است.

کمک مؤمنانه در سمنان؛ از توزیع ۵۰۰ هزار بسته معیشتی تا 1800 سری جهیزیه

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان امشب در جلسه استانی قرارگاه مواسات و کمک مؤمنانه در سمنان، با بیان اینکه تقوای الهی رمز ماندگاری خدمت است، اظهار کرد: مزیت قرارگاه مواسات و کمک مؤمنانه در متمرکز شدن خدمات و تسهیل در کمک‌رسانی به نیازمندان است.

وی با بیان اینکه نیاز است تا آمار کمک‌های توزیع‌شده در قرارگاه مواسات شفاف باشد و به اطلاع مردم رسانده شود، گفت: عدالت در توزیع کمک‌ها و خدمات همانند گذشته باید در همه جای استان سمنان رعایت شود.

مطیعی تصریح کرد: برنامه‌ریزی و انسجام همکاری‌ها در جمع‌آوری و توزیع کمک‌ها بین نیازمندان باید در همه ایام سال وجود داشته باشد.

الگوی کار جهادی برای خدمت‌رسانی

سردار منصور شوقانی، جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان نیز در این جلسه با بیان اینکه کرونا جلوه اتصال مردم، دستگاه‌های اجرایی و نهادهای خدمت‌رسان برای کمک به نیازمندان بود، گفت: خدماتی که در نهضت کمک مؤمنانه ارائه می‌شود، از مردم و برای مردم است.

وی عملکرد استان سمنان در توزیع کمک‌های مؤمنانه و ارائه خدمات به نیازمندان را مطلوب ارزیابی و اظهار کرد: همکاری دستگاه‌ها و نهادها برای خدمت‌رسانی در نهضت مواسات، الگوی کار جهادی برای خدمت‌رسانی بوده است.

۵۴۰ میلیارد تومان خدمت به نیازمندان استان سمنان

مهدی کاشفی، دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی استان سمنان هم با اشاره به ارائه ۵۴۰ میلیارد تومان خدمت به نیازمندان استان سمنان در قالب رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه گفت: تجمیع ظرفیت دستگاه‌ها و نهادها برای خدمت‌رسانی تأثیر بسزایی در تسهیل در خدمت‌رسانی داشته است.

وی با بیان اینکه بیش از ۵۰۰ هزار بسته معیشتی تاکنون در رزمایش مواسات بین نیازمندان استان سمنان توزیع شده است، افزود: بیش از یک هزار و 800 سری جهیزیه در همین رزمایش بین زوج‌های نیازمند استان توزیع شده است.

پایان پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول