اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

زندانیان ماهر در واحدهای فناور بکارگیری می‌شوند/تسهیل اشتغال مددجویان در شرکت‌های دانش‌بنیان

رئیس پارک علم و فناوری لرستان، استفاده از زندانیان ماهر در واحدهای فناور را از برنامه‌های پیشنهادی به وزارت علوم عنوان کرد و گفت: در این طرح زندانیان ماهر ضمن کمک به واحدهای فناور، منبع درآمدی را نیز برای خانواده خود فراهم می‌کنند.

زندانیان ماهر در واحدهای فناور بکارگیری می‌شوند/تسهیل اشتغال مددجویان در شرکت‌های دانش‌بنیان

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، فرهاد نامداری امشب در جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی لرستان، اظهار کرد: در راستای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان پیشنهاد ۲ طرح کشوری را داده‌ایم که لرستان پایلوت این طرح‌ها قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از این طرح‌ها، طرح مدد فناوری است که با همکاری کمیته امداد و بهزیستی اجرایی خواهد شد، در این طرح اشتغال مجموعه تحت پوشش این ۲ نهاد برای شرکت‌های دانش بنیان تسهیل داده خواهد شد.

رئیس پارک علم و فناوری لرستان، استفاده از زندانیان ماهر در واحدهای فناور را از دیگر برنامه‌های پیشنهادی به وزارت علوم عنوان و تصریح کرد: در این طرح زندانیان ماهر ضمن کمک به واحدهای فناور، منبع درآمدی را نیز برای خانواده خود فراهم می‌کنند.

نامداری بیان داشت: شرکت دانش‌بنیان به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی را نمی‌توان ایجاد کرد، اما با ارائه طرح‌هایی می‌توان از برخی افراد حمایت کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول