اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

امیر آشتیانی: توجه و تأمین مسئله معیشت هر انسانی ضروری است

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: مسئله معیشت، مسکن و سلامتی از موضوعات و نیازی اساسی برای هر انسانی است که توجه و تأمین آنها ضروری است.

امیر آشتیانی: توجه و تأمین مسئله معیشت هر انسانی ضروری است

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به همراه معاونین و مسئولان وزارت دفاع با حضور در بیمارستان شهید چمران با کادر درمان و کارکنان این بیمارستان در فضای صمیمی دیدار و گفتگو کرد.

امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع با درود به روان پاک شهدای مدافع سلامت به ویژه شهدای بیمارستان چمران و همچنین تبریک ماه مبارک رجب المرجب طی سخنانی اظهار کرد: مسئله معیشت، مسکن و سلامتی از موضوعات و نیازهای اساسی برای هر انسانی است که توجه و تأمین آن‌ها ضروری است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه کادر درمان و نیروهای مدافع سلامت در زمان بروز بلایا، حوادث، جانفشانی کرده و برای سلامت و نجات جان انسان‌ها که عزیزترین سرمایه عمرشان است تلاش می‌کنند، تصریح کرد: این قشر برای انجام رسالت و خدمت به همنوعان خود نباید دغدغه و مشغله ذهنی مرتبط با ساختارهای کاری داشته باشند؛ چرا که دقیقاً این موضوع بر سلامت و میزان خدمت‌گذاری به مراجعان و بیماران اثر دارد. 

امیر سرتیپ آشتیانی با یادآوری نیازهای ضروری و بدیهی هر انسان از جمله معیشت، امنیت و سلامت خاطرنشان کرد: نیازمندی‌های بشری در لوای سلامت و تندرستی، حلاوت و شیرینی پیدا می‌کند و بر این اساس بخش مهمی از سلامت مردم با خدمات و اقدامات جامعه پزشکی و کادر درمان تأمین و معنا می‌یابد و ضروریست میزان خدمت‌رسانی به آحاد مردم و مراجعین در شأن هموطنان و نیروهای مسلح باشد. 

وزیر دفاع با بیان اینکه کادر درمان به لحاظ ذهنی و روحی باید درسطح مطلوبی باشند تا بتوانند به مردم و بیماران خدمت نمایند، افزود: بخشی از انتظارات کادر بیمارستان مرتبط با ساختارهای سازمانی و بخشی نیز مرتبط با حوزه مدیریتی و در نهایت بخشی از انتظارات مرتبط با ظرفیت‌ها و امکانات موجود است که برقراری تعادل در هر سه حوزه و اداره امور به نحوی که بالاترین میزان رضایت در بین مراجعین و بیماران را ایجاد کند، مورد انتظار و مدنظر است.

امیر آشتیانی با بیان اینکه مدیریت بیمارستان، مدیریتی از نوع سطح بالاست، گفت: در مدیریت بخش‌های خدماتی به ویژه حوزه درمانی، بهره‌دهی هم باید بالا باشد و مراجعین باید کمترین دغدغه و بیشترین رضایت‌مندی داشته باشند و البته در نیل کامل به این هدف، انتظارات کادر درمان و نیروهای شاغل در این حوزه اعم از بخش خدمات، پشتیبانی، اداری و درمانی باید دیده و مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مدیریت، یک وظیفه همگانی است و همه( اعم از نیروهای بیمارستان و مدیران بالادستی) در میزان بهبود عملکرد بیمارستان نقش دارند، گفت: انتظار وزارت دفاع از بیمارستان چمران بیمارستانی در تراز نیروهای مسلح است.

در ادامه این دیدار، کادر بیمارستان فوق تخصصی شهید چمران انتظارت و نیازمندی خود را در فضای صمیمانه با وزیر دفاع مطرح و مطرح کردند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول