اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

کشف ۲۱۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان مرکزی

فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف یک هزار و ۴۳۰ فقره سرقت، ۲۱۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر و بیش از ۲۶۹ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق، طی یک ماه گذشته در استان خبرداد.

کشف ۲۱۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سردار هادی رفیعی کیا امروز در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات عملکرد پلیس مرکزی در یک ماه گذشته و با اشاره به برنامه‌های پلیس استان در مبارزه با مواد مخدر در این مدت بیان داشت: دریک ماه گذشته، ۲۱۵ کیلو رم انواع مواد مخدر کشف و ۸۳۴ نفر در ارتباط با جرائم مختلف مواد مخدر دستگیر و متهمان برای رسیدگی قانونی پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند. 

وی با اشاره به طرح‌ریزی پلیس در پیشگیری و مقابله با قاچاق کالا یادآور شد: در عملیات‌های ماه گذشته پلیس استان مرکزی ۲۶۹ میلیارد و ۸۴۷ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال انواع کالای قاچاق کشف، ۹۲ فقره پرونده تشکیل، ۹۳ قاچاقچی کالا نیز دستگیر و ۸۰ دستگاه خودرو توقیف شده است. 

فرمانده انتظامی استان مرکزی با تأکید بر مبارزه با سارقان به عنوان یکی از مطالبه‌های مردمی از فراجا در حوزه امنیت اجتماعی افزود: پلیس در برنامه‌های اجرایی و عملیاتی خود در سال‌های اخیر در زمینه پیشگیری از جرائم و مقابله با مجرمان به‌ویژه سارقان برنامه‌ریزی جامعی داشته و در سایه تلاش‌های جمعی کارکنان انتظامی استان در طول این مدت، شاخص ۶۴ درصدی میزان کشف به وقوع در سرقت‌ها به دست آمده است. 

رفیعی کیا گفت: کشف یک هزار و ۴۳۰ فقره از سرقت‌ها و دستگیری ۶۷۷ نفر سارق، بازخوردی دیگر از طرح‌های اثربخش پلیس استان در مبارزه با سرقت طی یک ماه گذشته به شمار می‌رود. 

وی اظهار داشت: طی یک ماه گذشته در استان مرکزی ۳۲ نفر در سوانح مختلف رانندگی استان مرکزی جان خود را از دست داده‌اند که این تعداد مربوط به تصادفات برون‌شهری بوده است. 

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به اینکه به منظور کاهش سوانح مختلف رانندگی در سطح استان با هماهنگی و همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط اجرای طرح‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت در جهت رفع موانع و اصلاح زیرساخت‌ها به‌صورت جدی در شورای راهبری ترافیکی استان در دست پیگیری و اقدام است خاطرنشان کرد: ارتقاء‌ ایمنی ترافیکی شهروندان در بستر برنامه‌های مختلف آموزشی و فرهنگی از سوی کارشناسان پلیس‌راه و راهور نیز تا رسیدن به شرایط مطلوب، در دستور کار قرارگرفته است. 

رفیعی کیا در پایان خاطرنشان کرد:‌ تلفن ۱۹۷ به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت گزارش‌ها، انتقادات و پیشنهادات شهروندان پیرامون عملکرد پلیس در حوزه‌های مختلف مأموریتی می‌باشد و پلیس استان مرکزی امیدواراست که با تعامل و همفکری دوسویه با شهروندان، همچنان بتواند با اجرای مأموریت‌های موفقیت‌آمیز پلیسی، از تمامی ظرفیت‌های خود، برای ارتقاء روزافزون امنیت اجتماعی آنان استفاده کند.

پایان پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول