اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

سومین سالگرد «مداح بی‌کفن» فردا برگزار می‌شود

مراسم بزرگداشت سیدعباس حاج‌احمدی، مداحی که بدون غسل و کفن به خاک سپرده شد، فردا همزمان با یادبود مرحوم سیدابوالفضل کاظمی، راوی کتاب «کوچه نقاش‌ها» در امامزاده اهل بن علی علیه‌السلام برگزار می‌شود.

سومین سالگرد «مداح بی‌کفن» فردا برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، سومین سالگرد درگذشت سیدعباس حاج‌احمدی که به دلیل شیوع کرونا در اسفند ۱۳۹۸ بدون غسل و کفن به خاک سپرده شد، فردا در حالی برگزار می‌شود که این مراسم، به یاد سیدابوالفضل کاظمی، فرمانده گردان میثم و راوی کتاب پرفروش «کوچه نقاش‌ها» نیز برپا خواهد شد.

این مراسم، فردا پنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ از ساعت ۷ صبح در امامزاده اهل بن علی علیه‌السلام، واقع در خیابان خاوران، خیابان شهید تفرشی برگزار می‌شود.

سیدعباس حاج‌احمدی از جمله مداحانی بود که برای تشییع، تدفین و ترحیم صدها شهید جنوب تهران مداحی کرده و به «یار و یاور شهدا» معروف بود.

این ذاکر اهل‌بیت علیهم‌السلام، اسفند سال ۱۳۹۸ پس از یک دوره بیماری کلیوی درگذشت و در قطعه ۹۴ بهشت زهرا به خاک سپرده شد. او به دلیل شیوع کرونا و در مدت کوتاهی که غسال‌ها برای جلوگیری از ابتلا به این بیماری، دست از کار کشیدند و اموات را غسل ندادند، بدون غسل و کفن راهی دیار آخرت شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول