اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

دستگیری سارقان با ۷ فقره سرقت در مراغه

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از دستگیری ۳ سارق حرفه‌ای محتویات و لوازم داخل خودرو همچنین ساختمان‌های نیمه کاره با ۷ فقره سرقت خبر داد.

دستگیری سارقان با ۷ فقره سرقت در مراغه

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، توحید فارسی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو همچنین ساختمان‌های نیمه‌کاره در سطح شهرستان موضوع در دستور کار ماموران انتظامی و پلیس آگاهی  قرار گرفت.

 وی افزود: با تلاش بی‌وقفه شبانه‌روزی و تحقیقات فنّی ماموران سرانجام ۳ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار را در این خصوص شناسایی و با هماهنگی لازم متهمان را دستگیر و برای بررسی بیشتر به مقرّ انتظامی دلالت دادند.

 این مقام انتظامی بیان داشت: متهمان در بازجویی‌های فنّی به عمل آمده با مشاهده اسناد و مدارک به دست آمده تاکنون به ۷ فقره سرقت محتویات و لوازم داخل خودرو همچنین ساختمان‌های نیمه‌کاره در سطح شهر مراغه اعتراف و از مخفیگاه آنان اقلام و وسایل مسروقه قابل توجهی کشف که متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

 فارسی به همشهریان توصیه کرد: به هشدارهای پلیسی در راستای پیشگیری از سرقت که توسط کارشناسان انتظامی ارائه می‌شود، توجه داشته باشند و خودرو و موتورسیکلت خود را در مکان مطمئن پارک نموده و در جهت پیشگیری از سرقت، خودرو خود را به تجهیزات ایمنی لازم از قبیل قفل مرکزی، دزدگیر، قفل پدال و قفل فرمان مجهز کنند.

پایان پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول