اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

بررسی درخواست های بودجه‌ای سازمان‌های قوه‌قضائیه در کمیسیون قضایی مجلس

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس گفت: دستگاه‌های زیرمجموعه قوه‌قضاییه با حضور در کمیسیون قضایی مجلس درخواست‌ها و نیازهای بودجه‌ای خود در سال آینده را مطرح کردند.

بررسی درخواست های بودجه‌ای سازمان‌های قوه‌قضائیه در کمیسیون قضایی مجلس

سید کاظم دلخوش سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به نشست امروز این کمیسیون، گفت: در جلسه امروز دستگاه‌های زیرمجموعه قوه‌قضاییه نظیر سازمان ثبت و سازمان زندان‌ها و نیز سازمان پزشکی قانونی و غیره با حضور در کمیسیون ضمن ارائه گزارش عملکرد، توضیحاتی درباره نیازهای بودجه‌ای خود در سال آینده مطرح کردند.

وی افزود: در این جلسه نمایندگان سازمان‌های مربوطه ضمن توضیح درباره عملکرد خود درباره محدودیت‌های مالی خود نیز توضیحاتی را ارائه و نیازهای خود برای تخصیص اعتبار در بودجه سال ۱۴۰۲ را مطرح کردند.

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس اظهار کرد: این درخواست‌ها در کمیسیون قضایی مورد بررسی قرار گرفت و در ادامه کار و در جلسات آینده درخواست‌های مهم بودجه دستگاه‌های مرتبط با حوزه کاری کمیسیون جمع‌بندی شد که گزارش آن به کمیسیون تلفیق بودجه ارائه خواهد شد.
علی اکبر روح نواز

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول