اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

فراخوان حمایت از ایده‌های استارتاپی دانش‌آموزی در حوزه توسعه فناوری‌های آموزشی

رویداد کسب‌وکاری و استارتاپی ‌م‌ًنو با همکاری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و مجتمع نوآوری مفید برای حمایت از ایده‌های فناوری دانش‌آموزی برگزار می‌گردد.

فراخوان حمایت از ایده‌های استارتاپی دانش‌آموزی در حوزه توسعه فناوری‌های آموزشی

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس و به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، «نخستین رویداد کسب‌وکاری و استارتاپی ‌م‌ًنو» برای حمایت از ایده‌های نوآورانه دانش‌آموزان و تبدیل آنها به کسب‌وکارهای واقعی برگزار می‌شود.

این رویداد که با حمایت و مشارکت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و توسط مجتمع آموزشی مفید برگزار می‌شود، استفاده بهینه از توانمندی‌ها و ایده‌های نوآورانه استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور برای توسعه فناوری‌های آموزشی را هدف قرار داده است.

محورهای مدنظر برای ارسال آثار «ارائه روش‌های به‌روز فناوری آموزشی»، «طراحی و تولید نرم‌افزارهای یکپارچه مدارس(ERP مانند پیام‌رسان، امور اداری، امور حسابداری و غیره)»، «توانمندسازی و آموزش دانش‌آموزان و معلمان»، «ارزیابی روانی و شناختی برای هدایت صحیح دانش‌آموزان و ارزیابی آنها»، «ارزیابی روانی و شناختی معلمان و مدیران»، «تولید محتوای تعاملی و آموزش ترکیبی»، «هدایت تحصیلی دانش‌آموزان و استعدایابی» و «تحلیل داده‌های مدارس و دانش‌آموزان» است.

مجموعه‌های توانمندی که ایده کاربردی در حوزه‌های یاد شده دارند می‌توانند برای ارسال آثار خود تا 20 بهمن‌ماه سال 1401 به وبگاه مجتمع نوآوری مفید مراجعه کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول