اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مصاف حساس سبزپوشان با تراکتور برای خروج از بحران

تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در هفته هفدهم لیگ برتر میزبان تراکتور تبریز است.

مصاف حساس سبزپوشان با تراکتور برای خروج از بحران

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان روز جمعه ۷ بهمن ماه در ورزشگاه فولادشهر میزبان تراکتور تبریز خواهد بود.

سبزپوشان اصفهانی با شرایط خاصی به مصاف سرخ‌پوشان تبریزی خواهند رفت و کسب هر ۳ امتیاز در این دیدار خانگی و با حضور هواداران برای شاگردان تارتار حیاتی است.

ذوب‌آهن که در هفته‌های پایانی نیم‌فصل نخست با کسب ۸ امتیاز از ۲ برد و ۲ تساوی خود را به رده‌های بالای جدول رسانده و به نیم‌فصل دوم امیدوار بود با ۲ شکست پیاپی دوباره در شرایط خطرناکی قرار گرفته است.

شاگردان تارتار در هفته پانزدهم مقابل هوادار و در هفته شانزدهم مقابل پرسپولیس تن به شکست دادند تا به رده دهم جدول سقوط کنند؛ ذوب‌آهن در این بین در بازی مرحله یک شانزدهم جام حذفی نیز مقابل مس رفسنجان باخت و حذف شد.

سبزپوشان برای حفظ جایگاه خود در جدول و نیم‌نگاهی به صعود یک یا دو پله‌ای باید هر ۳ امتیاز این دیدار را کسب کنند، از سوی دیگر در صورت تساوی یا باخت مقابل تراکتور، امکان سقوط تا رده سیزدهم جدول وجود دارد.

ذوب‌آهن با ۳ برد، ۹ تساوی و ۴ باخت و کسب ۱۸ امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارد و تراکتور با ۶ برد، ۵ تساوی و ۵ باخت و کسب ۲۳ امتیاز در جایگاه ششم قرار گرفته است.

پایان پیام/۶۳۰۹۰/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول