اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

راه اندازی اولین شرکت تعاونی شهرک‌های کشاورزی کشور در قزوین

مدیر شرکت شهرک های کشاورزی استان قزوین گفت: اولین شرکت تعاونی شهرک های کشاورزی کشور در استان با عنوان شرکت تعاونی شهرک گلخانه ای نودهک ایجاد شد.

راه اندازی اولین شرکت تعاونی شهرک‌های کشاورزی کشور در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمدرضا حسینی از راه اندازی اولین شرکت تعاونی شهرک‌های کشاورزی کشور در قزوین خبر داد و گفت: این شرکت تعاونی با توجه به موافقت شرکت شهرک های کشاورزی کشور و سازمان مرکزی تعاون روستایی در راستای تحقق اهداف اقتصادی کشور در زمینه توسعه تعاونی ها ایجاد شده است.

وی اظهار کرد: در وهله اول چند استان به شکل پایلوت برای ایجاد این شرکت ها انتخاب شدند که قزوین یکی از آنها بود و با انجام فرایندهای اداری و قانونی لازم نخستین شرکت تعاونی شهرک های کشاورزی در استان تشکیل شد.

مدیر شرکت شهرک های کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: شرکت تعاونی شهرک گلخانه ای نودهک با انتخاب هیات مدیره و بازرسان از هفته جاری فعالیت خود را به شکل رسمی آغاز می کند.

حسینی خاطرنشان کرد: سهامداران این شرکت تعاونی سرمایه گذارانی هستند که در شهرک گلخانه ای نودهک زمین دریافت کرده و سرمایه گذاری کرده اند.

وی در خصوص مزایای راه اندازی این شرکت گفت: با ایجاد شرکت تعاونی سرمایه گذاران شهرک گلخانه ای نودهک برای پیگیری امورات و مطالبات خود صاحب یک مجموعه رسمی و قانونی شدند، ضمن آنکه از این طریق می توانند با هزینه و زمان کمتری در زمینه تامین تجهیزات مورد نیاز و بازاریابی فروش یا صادرات محصولات خود اقدام کنند.

فاز نخست شهرک گلخانه ای نودهک در شهرستان تاکستان به مساحت ۷۰ هکتار پس از آماده سازی اراضی و ایجاد زیرساخت از سوی شرکت شهرک های کشاورزی استان قزوین به سرمایه گذاران متقاضی واگذار شده است.

 پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول