اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

ایجاد اشتغال برای ۲۸ هزار نفر توسط کمیته امداد خراسان رضوی/ ۷۲ درصد اعتبارات اشتغال پرداخت شد

معاون مدیرکل کمیته امداد امام خمینی‌(ره) خراسان رضوی گفت: پرداخت تسهیلات اشتغال از ابتدای امسال تاکنون در قالب ۱۸ هزار پرونده توسط کمیته امداد صورت گرفته که موجب ایجاد اشتغال برای ۲۸هزار نفر شده است.

ایجاد اشتغال برای ۲۸ هزار نفر توسط کمیته امداد خراسان رضوی/ ۷۲ درصد اعتبارات اشتغال پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سلمان دانشور اظهار کرد: اعتبارات اشتغال این نهاد امسال هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان بوده که کل این میزان تخصیص‌یافته و تاکنون هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان آن در قالب تسهیلات به متقاضیان پرداخت‌شده است.

وی بابیان اینکه پرداخت ۵۰۰ میلیارد تومان باقیمانده آن نیازمند همکاری و مساعدت بیشتر بانک‌های عامل است، ادامه داد: پرداخت تسهیلات اشتغال در این قالب از ابتدای امسال تاکنون در قالب ۱۸ هزار پرونده موجب ایجاد اشتغال برای ۲۸هزار نفر شده است.

معاون کمیته امداد خراسان رضوی تصریح کرد: طبق هدف‌گذاری امسال ایجاد ۳۴ هزار فرصت شغلی در استان مورد پیگیری است که ۸۲.۳ درصد این میزان تاکنون محقق شده است.

وی بیان کرد: افراد دریافت‌کننده این تسهیلات افراد نیازمند و محروم فاقد شغل تا دهک پنج درآمدی هستند که یا مددجوی ما هستند یا نیازمند دریافت کمک برای اشتغال است.

دانشور افزود: تسهیلات پرداختی بین ۵۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان است که درصد خطای پرداخت تسهیلات مذکور طبق بررسی‌های انجام‌شده کمتر از چهار درصد است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول