اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

اعلام آمادگی دانشگاه کردستان برای رفع چالش‌های مدیریت شهری

رئیس دانشگاه کردستان از آمادگی مجموعه دانشگاه برای کمک به رفع چالش‌های مدیریت شهری خبر داد.

اعلام آمادگی دانشگاه کردستان برای رفع چالش‌های مدیریت شهری

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حامد قادرزاده در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر سنندج اظهار کرد: شهرداری به عنوان نهادی اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و زیست‌محیطی پیشانی نظام بوده و عملکرد این نهاد نقش بسزایی در افزایش سطح رضایتمندی اجتماعی شهروندان دارد.

وی تعریف بسته سیاستی برای مدیریت شهر سنندج را ضروری خواند و گفت: راهبردهای کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت برای رفع مشکلات مختلف شهر به ویژه موضوع ترافیک، متدکیان و غیره تدوین شود.

رئیس دانشگاه کردستان افزود: برنامه‌ریزی‌های مدیریت شهری متناسب و به اقتصای نیاز جامعه باشد.

قادرزاده اضافه کرد: برنامه‌ریزی برای اجرای پروژه‌های کلان در حوزه ترافیک سنندج نشان از نگاه کلان به رفع مشکلات شهری دارد و قطعا اجرای این پروژه.ها کمک شایانی به رفع ترافیک و ساماندهی ورودی‌های مرکز استان خواهد کرد.

رئیس دانشگاه کردستانادامه داد:  ساماندهی ورودی شهر سنندج یکی از دغدغه‌های اصلی مدیریت کلان استان است.

وی گفت: با توجه به توسعه چشمگیر شهر به لحاظ جمعیتی به همان میزان مطالبات شهروندان افزایش یافته که پاسخگویی به این دغدغه‌ها نیازمند برنامه‌ریزی‌های اساسی است.

قادرزاده تصریح کرد: مطالبات امروز جامعه به دلیل افزایش سطح آگاهی قابل قیاس با گذشته نیست.

قادرزاده تبدیل شهر سنندج به الگوی متوازن توسعه استان را مورد تاکید قرار داد و افزود: تحقق این موضوع در گرو تلاش و همراهی و همدلی همه مجموعه‌ها و برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری هدفمند برای تمام نقاط شهر است.

وی در ادامه پیوند مقوله‌های نخبگانی در شهر و دانشگاه را ضروری خواند و گفت: امیدواریم با همدلی و همراهی هرچه بیشتر دو مجموعه دانشگاه و شهرداری با بهره‌گیری از روش‌های مختلف علمی در راستای توسعه شهر اقدامات اساسی انجام شود.

رئیس دانشگاه کردستان افزود: دانشگاه آمادگی دارد که در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری و رفع چالش‌ها به کمک مجموعه مدیریت شهر بیاید و در این راستا از تمام توان علمی و تخصصی که داریم دریغ نخواهیم کرد.

وی از عملکرد شهرداری در قالب ستاد برفروبی تقدیر کرد و گفت: با وجود افزایش سطح توقع شهروندان ستاد برفروبی شهرداری در موج بارشی اخیر عملکرد بسیار موفق و قابل تقدیری داشت که امیدواریم این روند تاپایان فصل سرما ادامه داشته باشد.

وی اظهار کرد: در برگزاری آزمون کنکور هم شهرداری سنندج کمک رسان جدی به دانشگاه داشت و به لحاظ جابجایی متقاضیان کنکور کوچکترین دغدغه ای نداشتیم.

رئیس دانشگاه کردستان  با تاکید براینکه کنکور امسال با بهترین کیفیت و کمترین مشکل با شرکت 21 هزار و 341 نفر داوطلب در استان برگزار شد، عنوان کرد: قطعا همکاری علمی و اجرایی شهرداری و دانشگاه نقش مهمی در تحقق اهداف دو مجموعه و خدمات رسانی شایسته به شهروندان دارد.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول