اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

برپایی نمایشگاه لوازم خانگی در قزوین

نمایشگاه لوازم خانگی از سوم بهمن ماه به مدت ۵ روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین برگزار می شود.

برپایی نمایشگاه لوازم خانگی در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، نمایشگاه لوازم خانگی از روز گذشته با حضور بیش از ۴۰ مشارکت کننده از استان‌های قزوین، تهران، البرز، خراسان رضوی، قم، اصفهان، مرکزی، آذربایجان شرقی و زنجان در محل نمایشگاه های بین المللی قزویت برپا شده است.

در این نمایشگاه و فعالان صنعت لوازم خانگی انواع مبلمان خانگی، تلویزیون های ال ای دی و ال سی دی، یخچال، اجاق گاز، فر، مایکروویو، لوستر، چینی آلات، ظروف آشپزخانه، آب میوه گیری، اتو و. جهیزیه در معرض دید عموم قرار داده اند.

احمد خورگامی مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین در این رابطه اظهار کرد: در این نمایشگاه تولیدکنندگان لوازم خانگی محصولات خود را با کیفیت بالا و تخفیف عرضه کرده اند و فرصتی است تا مصرف کنندگان بتوانند کالاهای مورد نیاز خود را بدون واسطه تهیه کنند.

وی افزود: خوشبختانه در کشور و استان قزوین ظرفیت بسیار خوبی در تولید انواع لوازم خانگی وجود دارد و این نمایشگاه فرصتی برای معرفی کالاهای مرغوب به مردم است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین اضافه کرد: کاهش مصرف انرژی و ارتقا کیفیت، مهم ‌ترین شاخص در صنعت تولید لوازم خانگی است و به همت صنعتگران، تولیدکنندگان، فروشندگان و بازرگانان ایرانی صنایع مربوط به لوازم خانگی کشور از کیفیت خوبی برخوردار شده و می تواند به کشورهای دیگر هم صادر شود.

خورگامی تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه لوازم خانگی فرصت مناسبی است تا بخشی از تنوع، تحول و پیشرفت‌های صورت گرفته در زمینه صنعت لوازم خانگی به نمایش گذاشته شود و فضای مناسبی هم برای تبادل اطلاعات میان تولیدکنندگان ایجاد شده تا فرهنگ استفاده از کالای ایرانی ترویج شده و حمایت بیشتری از تولیدات داخلی صورت گیرد.

وی در پایان گفت: علاقمندان می توانند همه روزه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ از نمایشگاه لوازم خانگی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی واقع در بلوار شهید سلیمانی جنب صدا و سیما بازدید کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول