اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

راه اندازی سرویس پولی ChatGPT

کاربران ChatGPT از قیمت ماهانه 42 دلار برای دسترسی حرفه‌ای به این چت‌بات خبر دادند اما هنوز اعلام رسمی نشده است.

راه اندازی سرویس پولی ChatGPT

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از ورج، شرکت OpenAI در اوایل این ماه گفت که نسخه سریعتر و پولی ChatGPT را آزمایش خواهد کرد، اما مشخص نیست که قیمت 42 دلار باقی خواهد ماند یا خیر.

 شرکت در اوایل این ماه، گفت که در حال بررسی راه‌هایی برای کسب درآمد از ChatGPT است و به کاربران این فرصت را می‌دهد تا برای دسترسی زودهنگام به نسخه حرفه ای ثبت نام کنند. اکنون، برخی می گویند که به آنها اجازه دسترسی به یک سطح حرفه ای داده شده و هزینه آن 42 دلار در ماه است.

همانطور که OpenAI در اوایل این ماه گفت باید به خاطر داشته باشید که این برنامه آزمایشی اولیه و در معرض تغییر است و ما در حال حاضر دسترسی حرفه ای پولی را به طور کلی در دسترس قرار نمی دهیم.

با توجه به اسکرین شات های به اشتراک گذاشته شده توسط کاربرانی که دسترسی اولیه به آن ها داده شده است، با این نسخه سرعت پاسخگویی سریع تر، دسترسی مطمئن تر و اولویتی به ویژگی های جدید دریافت می کنید. این سیستم قطعا سریعتر از نسخه رایگان پاسخ می دهد.

با این حال، سوال مهم ترقیمت است. بسیاری از کاربران عصبانیت و ناامیدی خود را نسبت به قیمت 42 دلاری ابراز کردند. ۴۲ دلار برای افرادی که با کمک هوش مصنوعی کارهای مهم خود را انجام می دهند زیاد نیست؛ با این حال، برای بسیاری از افراد مبلغ قابل توجهی است.

همچنین لازم به یادآوری است که در سال 2023 بازار چت بات های هوش مصنوعی داغ خواهد شد. نه تنها سیستم های رقیب در حال توسعه هستند (مانند Claude که توسط کارکنان سابق OpenAI ساخته شده اما در حال حاضر فقط در نسخه بتای موجود است) بلکه برادر بزرگ فناوری OpenAI مایکروسافت در حال برنامه ریزی برای ادغام ChatGPT در بینگ است. گزارش شده است که گوگل در اواخر امسال عجله دارد تا محصول جستجوی بهبود یافته چت خود را به نمایش بگذارد. ChatGPT علاقه کاربران اولیه را به خود جلب کرده است، اما به زودی رقبای زیادی خواهد داشت.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول