اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

جهاد تبیین محور برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر باشد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی بر نقش محوری جهاد تبیین در برنامه هاو جشن های گرامیداشت دهه فجر و معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان تاکید کرد.

جهاد تبیین محور برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت الاسلام سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و درجلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر استان اظهار داشت: باتوجه  شرایط جامعه نیاز است برنامه های دهه فجر امسال متفاوت تر برگزار شود.

وی افزود: دستاوردهای انقلاب اسلامی و رویدادهای انقلاب را باید به نسل جدید معرفی و تبیین کنیم و در مناسبت های پیش رو  از سخنرانان آگاه استفاده کنیم تا حساسیت شرایط موجود و تفرقه افکنی های دشمنان را برای مردم بیش از پیش اظهار نمایند.

سید قریشی به اعضای ستاد گرامیداشت ایام دهه فجر عنوان کرد: برای تاثیرگذاری بیشتر برنامه ها دهه فجر ، باید نقاط ضعف و قوت شناسایی شود تا بتوانیم تاثیر گذاری آن را مشاهده کنیم.

وی ادامه داد: در جشن‌های گرامیداشت دهه فجر باید جهاد تبیین محور برنامه ها باشد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی به نقش مهم رسانه ملی نیز اشاره و عنوان کرد: برای حضور بیشتر و پررنگ مردم در صحنه رسانه ملی با تهیه و تدوین برنامه های تاثیرگذار نقش بسیار مهمی دارد و باید از این ظرفیت استفاده کرد.

رضا ابراهیمی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی در این جلسه گفت: امسال با جنگ ترکیبی دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی ایران مواجه هستیم.

وی افزود: جهاد تبیین موضوعی است که باید بیش از پیش به آن بپردازیم و از همه ظرفیت‌ها برای تبیین نظام جمهوری اسلامی ایران استفاده کنیم.

 ابراهیمی همچنین گفت: در شرایط کنونی باید با جوانان بیشتر صحبت کنیم و گوش شنوایی برای مشکلات انان باشیم و در جشن ایام دهه فجر نیز از ایده ها و اندیشه‌های جوانان استفاده کرده و بهره‌مند شویم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول