اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

مادر شهید عبدالحسین آقایی به فرزند شهیدش پیوست

مادر شهید حاج عبدالحسین آقایی از شهدای دوران 8 سال دفاع مقدس اهواز پس از سال‌ها فراق دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

مادر شهید عبدالحسین آقایی به فرزند شهیدش پیوست

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، مادر شهید حاج عبدالحسین آقایی از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس اهواز پس از سال‌ها فراق به دیار باقی شتافت و میهمان فرزند شهیدش شد.

آیین تشییع پیکر پاک زنده‌یاد حاجیه خانم آقایی مادر شهید حاج عبدالحسین آقایی با حضور قشرهای مختلف مردم، جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس و جوانان خوزستانی همزمان با سالروز ولادت حضرت امام محمدباقر(ع) در اهواز برگزار شد.

در این آیین حزن‌انگیز که همزمان با نخستین روز از ماه رجب در قطعه 9 والدین شهدا گلزار شهدای اهواز برگزار شد پس از اقامه نماز و وداع خانواده و اقوام، پیکر پاک مادر سردار شهید عبدالحسین آقایی در منزلگاه ابدی آرام گرفت.

مهندس شهید حاج عبدالحسین آقایی در سال 1336 در اهواز دیده به جهان گشود و در سال 1359 با شروع جنگ به اهواز آمد و با حضور در جبهه به کمک انقلاب اسلامی شتافت.

در بیشتر عملیات‌های جنوب شرکت کرد تا در عملیات والفجر 8 در ظهر 28 بهمن سال 1364 همزمان با فارغ‌التحصیلی در رشته مهندسی نفت به شهادت رسید.

شهید عبدالحسین آقایی در حالی‌که 28 ساله بود در منطقه عملیاتی فاو شهد شیرین شهادت را نوشید.

پایان پیام/ ت 261

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول