اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

پذیرش ۱۵۷ مقاله در هفتمین همایش ملی معماری، شهرسازی و گردشگری

رییس موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی کرمانشاه با اشاره به برگزاری هفتمین همایش ملی معماری، شهرسازی و گردشگری در روزهای ششم و هفتم اسفند در کرمانشاه، گفت: تاکنون ۱۵۷ مقاله در همایش پذیرش قطعی گرفته و ۶۰ مقاله هم در دست داوری است.

پذیرش ۱۵۷ مقاله در هفتمین همایش ملی معماری، شهرسازی و گردشگری

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، خلیل جلیلی رییس موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی کرمانشاه امروز در نشستی خبری از  برگزاری هفتمین همایش ملی معماری، شهرسازی و گردشگری در روزهای ششم و هفتم اسفندماه در کرمانشاه خبر داد.

وی اظهار کرد: تاکنون ۱۵۷ مقاله برای شرکت در این همایش پذیرفته شده و ۶۰ مقاله نیز در دست داوری است که نهایتا از بین تمامی مقالات پذیرفته شده در این همایش از ۱۵ مقاله برتر در سه پنل تخصصی، تجلیل می‌شود.

رییس موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی کرمانشاه افزود: علاقمندان و متقاضیان به شرکت در این همایش می‌توانند تا پایان بهمن ماه مقالات خود را از طریق آدرس  اینترنتیhttps://www.jconf.ir/ به دبیرخانه همایش ارسال کنند و مقالات ظرف ۳ روز مورد داوری قرار خواهند گرفت.

وی ادامه داد: ۳۰ دانشگاه و موسسه و پنج رسانه از برگزاری این همایش حمایت می‌کنند و پایگاه خبری کنفرانس تا به امروز ۸۰ هزار بازدید داشته است.

جلیلی گفت: هدف از برگزاری این همایش  استفاده و ترویج پژوهش‌های کاربردی و ارائه راهکارهای نوین برای برون رفت از معضلات و مشکلات استان  است. 

وی یکی از محورهای این همایش را حوزه معماری اعلام کرد و گفت: حوز‌های معماری پایدار، فناوری‌های نوین، گردشگری معماری، تاریخ معماری ایران،  مدیریت بحران در معماری، معماری منظر، مطالعات میان رشته‌ای در معماری، فلسفه در معماری و...مواردی هستند که علاقمندان می‌توانند مقالات خود را در خصوص آن‌ها به همایش ارائه کنند. 

جلیلی ادامه داد: شهر پایدار، شهر خلاق، شهر هوشمند، تاب‌آوری شهری، برنامه‌ریزی مسکن پایدار، بازآفرینی شهری، توسعه پایدار منطقه‌ای، شهرسازی مشارکتی و نظریه‌های شهرسازی از دیگر محورهای این همایش است. 

رییس موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی کرمانشاه در پایان با تأکید بر ظرفیت گردشگری عظیم استان کرمانشاه، گفت: گردشگری و میراث جهانی، ژئوتوریسم، گردشگری سلامت، اکوتوریسم، گردشگری خلاق، مدیریت بحران در گردشگری، برندسازی در گردشگری، گردشگری رویدادمحور، آموزش و گردشگری و گردشگری الکترونیک از محورهای این بخش از همایش است.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول