اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

بانوان مدال‌آور شهرستان شهرکرد تجلیل شدند

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: در حق بانوان استان اجحاف شده است اما بانوانی که در عرصه بین‌المللی برای استان افتخارآفرینی می‌کنند بدانند که در حد توان از آنان تجلیل می‌کنیم و قدردان زحمات آن‌ها هستیم.

بانوان مدال‌آور شهرستان شهرکرد تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، موعود بنیادی‌فرد صبح امروز در جلسه تجلیل از بانوان ورزشکار افتخارآفرین در عرصه بین‌المللی شهرستان شهرکرد گفت: بانوان در عرصه بین‌المللی در کسوت مربی و بازیکن برای استان افتخارآفرینی کردند که با توجه به این پتانسیل تحولات خوبی را در جامعه بانوان که نیمی از جمعیت ورزشی استان است شاهد هستیم.

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری افزود: بانوان مشکلات و مسائل خاص خود را دارند که امیدواریم بتوانیم شرایط مساعد ورزش آن‌ها را در استان فراهم کنیم تا شاهد برگزاری این جلسات در سایر شهرستان‌ها نیز باشیم.

وی ادامه داد: در حق بانوان استان اجحاف شده است اما بانوانی که در عرصه بین‌المللی برای استان افتخارآفرینی می‌کنند بدانند که در حد توان از آنان تجلیل می‌کنیم و قدردان زحمات آن‌ها هستیم.

رضا گرجی، سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان شهرکرد گفت: در حوزه بانوان در سطح کلان ۱۵۱ لیگ به طور رسمی فعالیت می‌کنند که ۲۷۷ داور خانم آن‌ها را قضاوت می‌کنند و بخشی از این داوران از شهرستان شهرکرد هستند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان شهرکرد افزود: ۴۲ درصد از ورزشکاران سازمان‌یافته کشور در حوزه وزارتی بانوان هستند که این رقم در شهرستان شهرکرد نیز همین عدد است.

وی در پایان گفت: در آخرین رویداد کاروانی که بازی کشورهای اسلامی بود ۳۷ مدال کسب کردیم که با این نتیجه بانوان سهم ۲۲ درصدی از مدال‌های کسب شده از این بازی‌ها را دارند.

گرجی افزود: به مرور سهم کسب مدال بانوان به سهم مدال آقایان نزیک می‌شود و امیدواریم روزی بانوان در حد آقایان یا حتی فراتر از آنان بدرخشند.

پایان پیام/۶۸۰۳۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول