اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تعامل آموزش و پرورش و شهرداری مشکلات را برطرف می‌کند

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اشتراکات و مشابهات آموزش و پرورش و شهرداری گفت: تعامل سازنده بین آموزش و پرورش و شهرداری بسیاری از مشکلات را برطرف می‌کند.

تعامل آموزش و پرورش و شهرداری مشکلات را برطرف می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی اسماعیلی، مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان عصر امروز در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه با شهرداری زنجان ضمن قدردانی از اقدامات شهرداری در قبال اموزش و پرورش و مدارس اظهار کرد: از مدت‌ها پیش برگزاری یک نشست مشترک با شهرداری و بررسی فاکتورهای همکاری احساس می‌شد که خوشبختانه این موضوع محقق شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه هدف همه مسئولان در مسئولیت‌های مختلف پیگیری امورات مردم و خدمت به آنهاست، افزود: امیدواریم با تعاملات مشترک با شهرداری این موضوع بیش از پیش محقق شود.
اسماعیلی با اشاره به مشترکات و مشابهات آموزش و پرورش و شهرداری زنجان بیان کرد: همکاری‌ها به ویژه در حوزه ساخت و ساز مدارس با شهرداری مورد تاکید است.
وی با اشاره به گستردگی امورات مربوط به آموزش و پرورش و برخی از محدودیت های این ارگان گفت: قطعا اگر تعامل و هماهنگی سازنده بین شهرداری و آموزش و پرورش حاکم باشد بسیاری از مسائل حل خواهد شد.
وی با درخواست از شهرداری برای تسهیل در امور آموزش و پرورش استان افزود: همین همکاری و تسهیل گیری زمینه خوبی در تربیت و رشد دانش آموزان فراهم خواهد ساخت.

پایان پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول