اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

شریعتی: استیضاح وزیر بهداشت خط دهی رسانه‌ای است/ مجلس اولویتی برای استیضاح عین‌اللهی قائل نیست

نماینده بهشهر و نکا با بیان اینکه استیضاح وزیر بهداشت خط دهی رسانه ای است، گفت: مجلس اولویتی برای استیضاح عین اللهی قائل نیست.

شریعتی: استیضاح وزیر بهداشت خط دهی رسانه‌ای است/ مجلس اولویتی برای استیضاح عین‌اللهی قائل نیست

غلامرضا شریعتی نماینده بهشهر و نکا در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه وزیر بهداشت از وزرای دارای کارنامه در دولت سیزدهم است، گفت: اشخاصی که  در فضای  مجازی استیضاح وزیر را برجسته می کنند، با فضای مجلس بیگانه اند. استیضاح  به معنی بن بست است و فضای مجلس، در حوزه بهداشت و درمان به بن  بست نرسیده تا به استیضاح روی بیاورد. 

وی گفت: چرا باید وزیری را که کرونا را مهار و ۶ میلیون از قشر ضعیف جامعه را بیمه پایه رایگان کرد و  ۱۰ درصد ظرفیت تخت بیمارستانی کشور  را ظرف یک سال ارتقا داد، استیضاح کرد؟

نماینده بهشهر و نکا در مجلس با بیان این که هنوز فضا برای تامین مطالبات نمایندگان در وزارت بهداشت به انسداد نرسیده، اظهار داشت: وزیر بهداشت بیش از هفتاد سفر استانی داشته و حتی خواسته های منطقی اغلب نمایندگان در حوزه های انتخابیه شان نیز اجابت شده است. بنابراین دلیلی برای استیضاح وجود ندارد.

شریعتی افزود: برخی عادت کرده اند منویات و آرزوهای خود را در قالب خبر در رسانه اعلام کنند؛ در حالی که  اگر همین امروز  استیضاح وزیر  بهداشت در صحن مجلس مطرح شود، با رای و استقبال نمایندگان مواجه نمی شود و دلیل آن این است که برخی حوزه های دیگر به مراتب پرچالش تر از حوزه سلامت بوده اند و ما در این مدت آسیب غیر قابل جبرانی را از حوزه سلامت مشاهده نکردیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول