اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

هنرمندان خراسان‌شمالی 11 فیلم 100 ثانیه‌ای تولید کردند

سرپرست معاونت امور هنری، سینمایی، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: 11 فیلم توسط 8 هنرمند نوجوان فیلم ساز استان برای حضور در سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم 100 تولید شده است.

هنرمندان خراسان‌شمالی 11 فیلم 100 ثانیه‌ای تولید کردند

مسعود مرواری، سرپرست معاونت امور هنری، سینمایی، سمعی و بصری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: ۱۱ فیلم توسط ۸ هنرمند نوجوان فیلم ساز استان برای حضور در سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم ۱۰۰ تولید شده است.

وی گفت: فیلم‌های« کاموا مشکی» به کارگردانی مهتاب سازدار، «عکس یادگاری» و «انبر» به کارگردانی اسما صدیقی، «ذات حیوانی» و «گنج» به کارگردانی آرزو خجسته از جمله فیلم‌های تولید شده می‌باشد.

سرپرست معاونت امور هنری، سینمایی، سمعی و بصری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی افزود: فیلم‌های کوتاه «وُیس» به کارگردانی محمد عباسپور، «طناب» و«اسید» به کارگردانی مائده اصغری، «هندزفری» به کارگردانی نرگس علی نیا، «دست های نامرئی» به کارگردانی ملیکا جمشیدی و « H2O » به کارگردانی حنانه فیروزه  از دیگر فیلم‌های تولید شده به شمار می‌روند.

وی به برگزاری کارگاه آموزشی فیلم سازی با تدریس استاد کشوری اشاره و تصریح کرد: علاقمندان به حوزه فیلم سازی با حضور دراین کارگاه آموزشی توانستند فیلم‌های کوتاه ۱۰۰ ثانیه‌ای را برای شرکت در جشنواره بین المللی فیلم ۱۰۰ تولید کنند.

مرواری با بیان اینکه کارگاه آموزشی فیلم سازی و تولید فیلم توسط نوجوانان علاقمند به این حوزه به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه ریزی شده است، گفت: یکی از رویکردهای اصلی ما در فرهنگ و ارشاد اسلامی حمایت از هنرمندان در همه رشته‌های هنری به ویژه حوزه فیلم سازی می‌باشد.

پایان پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول