اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

بارش باران از روز سه‌شنبه در بوشهر

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر از وقوع بارش پراکنده باران و گاهی رعدوبرق و رگبار باران در نواحی جنوبی و بخش‌هایی از مناطق شرقی استان خبر داد و گفت: همچنین روی دریا پیش‌بینی می‌شود که به‌ تدریج از عصر روز سه‌شنبه، دامنه بارندگی‌ها، مناطق وسیع‌تری از استان را در بر خواهند گرفت.

بارش باران از روز سه‌شنبه در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، پیام مساعدی کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر امروز در گفت‌وگو خبرنگاران با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی اظهار داشت: بررسی‌ها نشان می دهد از امروز تا اواخر هفته جاری، ناپایداری‌های جوی گذرا باعث می‌شود تا در برخی از ساعات، در مناطق مختلف استان بوشهر، شاهد افزایش پوشش ابر باشیم.

وی از وقوع بارش پراکنده باران و گاهی رعدوبرق و رگبار باران در نواحی جنوبی و بخش‌هایی از مناطق شرقی استان خبر داد و گفت: همچنین روی دریا پیش‌بینی می‌شود که به‌ تدریج از عصر روز سه‌شنبه، دامنه بارندگی‌ها، مناطق وسیع‌تری از استان را در بر خواهند گرفت.

مساعدی با اشاره تداوم پدیده مه صبحگاهی و کاهش دید افق گفت:این پدیده تا روز سه‌شنبه در اغلب نواحی استان پیش‌بینی می‌شود که به‌تدریج از غلظت آن کاسته خواهد شد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: طی ساعات آینده آسمان استان صاف تا کمی ابری همراه با وقوع پدیده مه در ساعاتی از شب و صبح و همچنین غبار محلی در ساعاتی از روز در مناطق جنوبی استان و روی دریا، گاهی افزایش ابر با احتمال بارش پراکنده باران پیش بینی می‌شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول