اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

«آن مرد بی­‌نهایت» روایتی از زندگی عاشقانه امام خمینی (ره) روانه بازار نشر شد

در آستانه گرامی‌داشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر، کتاب «آن مرد بی­‌نهایت» از سوی دفتر نشر فرهنگ اسلامی منتشر می­‌شود.

«آن مرد بی­‌نهایت» روایتی از زندگی عاشقانه امام خمینی (ره) روانه بازار نشر شد

به گزارش خبرگزاری فارس، در آستانه گرامی داشت چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر، کتاب «آن مرد بی­‌نهایت» منتشر می­‌شود. «آن مرد بی­نهایت» دومین دفتر از مجموعه «قله­‌ها به آسمان نزدیکترند» است که به سبک زندگی و سیره علی و عملی بنیانگذار انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) می‌پردازد. این کتاب به زودی از سوی دفتر نشر فرهنگ اسلامی چاپ و روانه بازار نشر می­‌شود.

محمدعلی عباسی اقدم نویسنده این مجموعه می­‌گوید: «آن مرد بی­‌نهایت» چند روایت کوتاه و البته متفاوت از زندگی پر فراز و نشیب آیت­‌الله سید روح‌الله خمینی (ره) با تکیه بر  سبک زندگی و ویژگی­‌های اخلاقی و رفتاری آن پیر فرزانه است. به تعبیر دیگر «آن مرد بی­‌نهایت» قاب کوچکی برای به تصویر کشیدن و روایت صادقانه و بی­طرفانه شیوه زیست امام خمینی (ره) است. یک روایت صمیمانه از زندگی عاشقانه رهبر انقلاب است.

عباسی‌اقدم درباره ویژگی­‌های این اثر اضافه کرد: «تلاش بنده در این کتاب بر این بوده که زندگی نامه امام خمینی (ره) را با یک رویکرد و پرداخت جدید، بنویسم. برای نیل به این هدف، سعی کردم نوع نگارش و ارائه مطالب را عوض کنم. یعنی ضمن کوتاه و مفیدنویسی روایت‌­ها، آن­ها را با یک بسته­‌بندی جدید و متفاوت عرضه کنم تا کتاب مخاطب و مشتری خود را پیدا کند. یعنی خواننده رغبت کند به کتاب نزدیک شود و ورق بزند و آن را بخواند. شیوه کار من در «آن مرد بی­‌نهایت»، پرهیز از مفصل­‌نویسی و توجه به جزئیات و ریزه­‌کاری­‌ها و استفاده از تکنیک «بازنویسی» برای خلق روایت­‌های نو و خوش­خوان بود که امیدوارم محصول کار مورد پسند مخاطب قرار گیرد.»

«آن مرد بی­‌نهایت» در ۹ فصل تدوین شده و هر فصل کتاب به بخشی از زندگی پرماجرا و پیچیده امام خمینی (ره) اختصاص دارد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول