اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

هویت‌گذاری بیش از یک میلیون و ۲۵۴ هزار راس دام در خوزستان

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون یک میلیون و ۲۵۴ هزار و ۶۲۸ راس دام هویت گذاری شد.

هویت‌گذاری بیش از یک میلیون و ۲۵۴ هزار راس دام در خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، عبدالامیر نیرومند معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای اجـرای طـرح هویت‌گذاری دام زنده در خوزستان که از سـال ۹۷ آغاز شده و تاکنون ادامه دارد، چهار میلیون و ۲۷۳ هزار و ۳۲۲ راس دام سبک و سنگین هویت گذاری و در سامانه جامع هویت ثبت شدند.

وی افزود: از این تعداد، سه میلیون و ۶۷۹ هزار و ۷۴۷ راس دام سبک شامل؛ گوسفند و بز و ۴۳۰ هزار و ۲۴۴ راس گاو، ۱۵۴ هزار و ۳۲۹ راس گاومیش، هفت هزار و ۶۵۶ نفر شتر و ۳۴۶راس اسب بودند.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون نیز یک میلیون و ۲۵۴ هزار و ۶۲۸ راس دام هویت گذاری شده است.

وی ادامه داد: هدف از هویت گـذاری را شناسـایی و شناسنامه دار کردن دام، رصد تولید و ارائه خدمات بیمه دام و جلوگیری از قاچاق است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول