اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

هرمزگان در پوشش واکسن اتباع صدرنشین شد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: هرمزگان با بیش از 90 درصد پیشرفت در پوشش واکسیناسیون اتباع دربین دانشگاههای مجری کمپین واکسیناسیون درسطح کشور درصدر قرار گرفت.

هرمزگان در پوشش واکسن اتباع صدرنشین شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، دکتر عبدالجبار ذاکری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان امروز افزود: کمپین واکسیناسیون سرخک، سرخجه، فلج اطفال با هدف ایجاد محافظت در برابر بیماری از دهم دی ماه همزمان با سایر کشور اجرا و تا آخردی ماه ادامه داشت که در این کمپین بیش از  90 درصد کودکان  اتباع زیر 15سال واکسن فلج اطفال ،سرخک و سرخجه دریافت نمودند.

رییس مرکز بهداشت استان با اشاره به اینکه تا کنون تعداد 30 هزار 793 نفر کودک اتباع غیرایرانی واکسن فلج اطفال و 29 هزار و 246 کودک اتباع واکسن سرخک و سرخجه و چهار هزار و 676 نفر اتباع بالای 5سال واکسن کووید در هرمزگان دریافت کردند، گفت: تعداد کل تیم های عملیاتی این طرح 963 تیم است که متشکل از دو هزار و 409 نفر درقالب نیروهای عملیاتی، نظارتی و پشتیبانی این کمپین را در سراسر استان اجرا نمودند.

وی بیان کرد: در صورتیکه اتباع موفق به دریافت واکسن در این بازه زمانی نشدند می توانند به پایگاه، مراکز بهداشتی، درمانی و خانه بهداشت  محل سکونت  خود مراجعه و واکسن کودک خود را دریافت کنند.

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول