اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

ایلام مقام نخست تعهد اشتغال در کشور را کسب کرد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت: میانگین ثبت تعهد اشتغال در کشور در سال جاری برای استان های مختلف حدود ۸۴ درصد بوده است در حالیکه ایلام ۲۲۱،۳ درصد را ثبت کرده است.

ایلام مقام نخست تعهد اشتغال در کشور را کسب کرد

مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: میانگین ثبت تعهد اشتغال در کشور سال جاری برای استان های مختلف حدود ۸۴ درصد بوده است در حالیکه ایلام ۲۲۱٫۳ درصد را ثبت کرده است.  نورالدین الیاسی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام شامگاه امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس درایلام گفت: تعهد اشتغال استان برای سال جاری ۶ هزار و ۶۷۱ نفر بوده است که میانگین ثبت تعهد اشتغال در کشور سال جاری برای استان های مختلف حدود ۸۴ درصد بوده است در حالی که ایلام ۲۲۱،۳ درصد را ثبت کرده است. 

وی افزود: با تلاش  بانک های عامل، نهادهای انقلابی و مجموعه دستگاه های اجرایی ۱۴ هزار و ۷۴۶ ثبت شغلی در سامانه رصد تایید شده که با توجه به این آمار  استان  ایلام با ثبت ۲۲۱،۳ درصد مقام نخست کشور در این زمینه  را به دست‌ آورده است. 

مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت: شهرستان آبدانان با ۱۵۰ ، چرداول ۱۴۸ ، دهلران ۱۲۸ و ایوان با ۱۲۲ درصد  در استان ایلام در رتبه های بعدی هستند و شهرستان ایلام نیز با ایجاد ۲ هزار و ۶۱۳ ثبت تعهد شغلی ۸۶ درصد تعهد را ثبت کرده است. 

الیاسی گفت: پس از ایلام، سیستان و بلوچستان با ۱۲۴ و سمنان با ۱۱۸ درصد استان های بعدی هستند. 

وی ادامه داد: بهترین شهرستان در زمینه ثبت تعهد اشتغال در استان ایلام شهرستان سیروان با عملکرد یک هزار و ۹۶۶ نفر بوده درحالیکه تعهد پیش بینی شده ۸۶۰ نفر است که تحقق ۲۲۸ درصدی اشتغال را در سیروان نشان می دهد.  

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول